  • Data: 2016-07-27 09:07:45
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 lipca 2016 08:20:20 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:
    > a) zależy, co kto potrzebuje
    a no własnie
    > No i gitara, zrobiłeś nie najgorszy interes.
    żadnego interesu nie zrobiłem. Przedłużyłem umowę w opcji wh\g mnie dla mnie
    opłacalnej.
    > Ale nie uogólniaj.
    A w którym miejscu uogólniam?
    Przecież nie napoisałem że to np. najlepsza opcja na rynku. Podałem po prostu
    parametry jednej z ofert.

    > Ja w prepaid płacę 3,57/mies za nolimit w sieci, 1GB netu
    > i 37 minut poza sieć (jedno i drugie kumuluje się).
    > Znajdziesz mi porównywalne abo?
    Każdemu wg potrzeb. Jeśli dzwonisz w ramach sieci to ok, jeśli gadasz dużo do różnych
    sieci to znajdziesz lepsza ofertę pewnie.
    Nie ma czegoś takiego jak "najlepsza oferta na rynku" Każdy ma inne potrzeby
    Tu piszemy o nolimitach w granicach 30zł- operatorzy mają i takie oferty gdzie
    abonament to grubo ponad 100zł. I tez coniektórym się opłaca