  • Data: 2016-07-27 12:54:03
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 27 lipca 2016 12:43:18 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > O ile biora, a nie tylko "jest w ofercie" :)
    Biorą, biora. Uwierz mi.
    Po sąsiedzku od lat mam salon operatora komórkowego i z osobami to prowadzącymi się
    zakumplowałem.
    A zresztą choćby na telepolis na forum wejdź tam są watki odnośnie abonamentów. Sporo
    osób tam pisze ze przedłużają umowy z abo w granicach 100zł. Też to dla mnie dziwne
    ale widocznie im pasuje.
    > A moze zadzwonil sprytny sprzedawczyk, >zaproponowal "nowy tanszy abonament",
    klient >jest zadowolony, bo placi 100zl zamiast 120, a >nie wie, ze moglby placic 30
    :)
    Takie przypadki tez pewnie sa ale sporo ludzi jednak świadomie decyzje podejmuje

    > A strony naszych operatorow takie, jakby sie chcieli pozbyc klientow.
    > Albo zmusic ich do "skontaktuj sie ze sprzedawca", a on juz namowi do
    > najlepszego abonamentu :-)
    Na Orange jak oferte abo komórkowego sprawdzałem to miałem podobne wrażenie