  • Data: 2011-07-15 22:13:43
    Temat: Re: ATxmega z USB
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Portal napisał:

    > Tak mnie uczyli odnośnie tego co znaczy "optymalny",

    Mnie różnych rzeczy uczyli w szkole i na studiach. Ale to było
    dawno temu. Biada temu, kto nie uczy się przez całe życie.

    > zwłaszcza jeżeli mówimy o tym bardziej formalnym, matematycznym
    > wydaniu tego pojęcia, że tłumaczeń o dowolności interpretacji
    > tego słowa i uznawaniu form stopniowanych nie mogę łyknąć

    Nie ma dowolności, "optymalny" to słowo mające autonomię, nie może
    być dowolnie zastępowane przez "najlepszy" czy "najkorzystniejszy".

    > bez jakiegoś solidnego argumentu.

    "solid" == (łac.) stały. Ten przymiotnik w oryginale też ma słabe
    inklinacje do stopniowania (tak, to też nie jest binarne). Ale
    "solidniejszy" -- proszę bardzo.

    --
    Jarek