  • Data: 2011-07-16 08:35:04
    Temat: Re: ATxmega z USB
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.07.2011 01:30, Jarosław Sokołowski wrote:

    > staram
    > się używać terminu "bardziej zoptymalizowane" zamiast "bardziej optymalne".
    > Ale to jest to samo.

    No hmmm... ja tam wolę "bardziej zbliżone do optymalnego" albo "lepiej
    zoptymalizowane". ale niektórzy mówią: "najbardziej optymalny wybór"
    albo już dziwoląg: "najoptymalniejszy wybór" zamiast po prostu:
    "optymalny wybór".

    > "Minimalna wersja zestawu plików", to jest taki obraz

    Znowu nazwa i to głu... niezbyt precyzyjna. A nie lepiej byłoby
    "minimalny zestaw plików"?
    A skoro już mamy kilka wersji takiego zestawu to: "wersja (5.1)
    minimalnego zestawu plików"

    Nie. Wersja z 10-cioma plikami nie będzie "minimalniejsza" od wersji z
    11-toma, Jeżeli faktycznie ten 11-ty plik nie jest do niczego potrzebny,
    to wersja z 10 jest minimalna (lepiej: zawiera minimalną liczbę plików).
    Wersja z 11 minimalna nie jest. Kropka,

    Jeżeli jednak do jakiegoś zastosowania ten 11 plik jest niezbędny to
    jest ona minimalna do tego zastosowania.

    Z resztą lepiej pasowało by tutaj "minimalistyczna", bo jak zaczniemy
    rozmywać takie pojęcia jak minimalny, maksymalny a może i absolutny,
    równy, idealny itp, to daleko nie zajdziemy, Zostawmy to poetom,

    Swoją drogą co to za system co nie wie co mu jest potrzebne.

    > Kiedyś powiedziałem sobie "dość" i napisałem
    > narzędzie, które optymalizuje proces wyboru.

    Optymalizuje proces czy optymalizuje wybór?

    Mirek.