  • Data: 2011-07-15 23:06:37
    Temat: Re: ATxmega z USB
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.07.2011 00:22, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Się nie spotkałem. Gdyby jednak było trzeba, to by mogło. Nie miałbym
    > nic przeciwko temu.

    A ja miałbym. Skoro się umówiliśmy, że minimum to minimum, to nie
    próbujmy nazywać coś bardziej mnimalnym, bo inaczej to minimum traci sens.

    > Ale bywają sporty bardziej lub mniej ekstremalne.

    To nazwa i do tego głupia.

    > Albo warunki.

    No tutaj zgoda - mogą być bardziej lub mniej ekstremalne warunki, ale to
    w znaczeniu bliżej lub dalej od tego ekstremum - czyli odpowiednik
    "bardziej lub mniej zoptymalizowane".

    > Tak sobie teraz pomyślałem, że może być bardziej minimalna wersja
    > zestawu plików potrzyna do uruchomienia systemu.

    Zdanie dla mnie niezrozumiałe.

    Mirek.