  • Data: 2011-07-15 22:22:26
    Temat: Re: ATxmega z USB
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > A "maksymalny" i "minimalny"? To przecież to samo, tylko ze wskazaniem
    > kierunku (z matematyki: optimum, maksimum, mnimum).
    > Może być coś "bardziej maksymalne", "maksymalniejsze"?

    Się nie spotkałem. Gdyby jednak było trzeba, to by mogło. Nie miałbym
    nic przeciwko temu. Ale bywają sporty bardziej lub mniej ekstremalne.
    Albo warunki.

    -- Jarek

    PS
    Tak sobie teraz pomyślałem, że może być bardziej minimalna wersja
    zestawu plików potrzyna do uruchomienia systemu. Przy ostatniej
    minimalizacji chłopcy się słabo starali, ale teraz zamiast pamięci
    256M damy 64M i zaoszczędzimy kupę kasy.