  • Data: 2014-01-08 22:52:16
    Temat: Re: ARM i AVR
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.01.2014 20:06, inny punkt siedzenia... wrote:
    > a o co chodzi z tym, że AVR Studio 6.0 wspiera procesory ARM?
    > konkretniej to czy wspiera procesory ST? bo te Atmela to chyba nie do
    > kupienia...

    O to chodzi, że Atmel jak już chyba każdy liczący się producent uC ma w
    swoim portfolio jakiegoś ARMa. AVR Studio to było kiedyś, teraz jest
    Atmel Studio :-P i jest przeznaczone do procesorów Atmela, programu dla
    ST w tym nie skompilujesz.
    ARMy Atmela nie do kupienia? W TME masz do wyboru kilkadziesiąt różnych
    procków Atmela z rdzeniem CortexM3, mało? Ja jakieś dwa miesiące temu
    dostałem bez problemu sample od Atmela, procki z serii SAMD20 z rdzeniem
    CortexM0+, obudowa TQFP32 więc spokojnie ręcznie można to lutować.

    Jakub Rakus