    From: PSYLO <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: AMD czy Intel - procek do gier
    Date: Mon, 30 Mar 2009 22:00:39 +0200

    Piotrek pisze:
    > wiec jeszcze raz podsumuje zebys sie znowu nie zagubil w paru prostych
    > zdaniach

    Widzisz, właśnie tutaj leży twój problem. Masz takie małe klapki na
    oczach, swój wąski tok myślenia i jeśli ktoś próbuje wyrazić ci inny
    punkt widzenia to od razu próbujesz go obrazić takimi pustymi hasełkami
    jak powyższe. Przykre to, ale cóż. Niemniej jednak pocieszaj się dalej,
    może ci to jakoś pomaga w leczeniu kompleksów ;)

    > konsola nie zastapi PC(nawet jesli chodzi o samo granie, bo wiele osob
    > poprostu nie znajdzie dla siebie gier na konsole), a juz napewno nie zastapi
    > PC jesli sie zniego korzysta do czegokolwiek wiecej niz tylko do grania.

    Oczywiście, i nigdy nie pisałem nic przeciwnego (a co tam sobie do moich
    słów dopowiedziałeś pod swoimi klapkami to już nie moja sprawa). To
    chyba jasne, że konsola nie zastąpi peceta i jest jedynie bardzo dobrym
    dodatkiem (a zarazem niedrogim).

    > konsola za to wg mnie jest bardzo fajnym dodatkiem do PC :)

    To samo też napisałem ;)

    > jesli czegos nie zrozumiales i bede musial ci ponownie wytlumaczyc o co
    > chodzi to pisz smialo, chetnie pomoge :)

    Zacznij od siebie, bo póki co w tym wątku sam się wykazujesz
    trudnościami w czytaniu ze zrozumieniem. A może po prostu nie do końca
    znasz znaczenie takiego stwierdzenia ;-)

    --
    PSYLO