  • Data: 2009-03-31 03:59:32
    Temat: Re: AMD czy Intel - procek do gier
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces PSYLO <p...@o...pl> zwrócił błąd:

    > Nie w tym sensie - chodzi mi bardziej o skrajną sytuację zaprezentowaną
    > przez Piotrka, jakoby konsole to samo zło i do niczego się nie nadają
    > (bo strategie na nich kiepsko działają ;-)). Jeśli ktoś gra to konsola
    > jest dla niego bardzo ciekawą opcją, szczególnie przy dzisiejszych
    > cenach X360 (aczkolwiek sam jestem bardziej fanem Nintendo Wii ;)).

    No ja gram bardzo dużo, i jakoś nie widzę miejsca na konsolę. Z
    wyjątkiem może Wii właśnie, ale nie jest ona IMO konkurencją dla PC,
    jest dobrym uzupełnieniem i do trochę innych celów niż granie na PC (np.
    w grupie, bardziej casual). Wersje na PC mają wiele zalet w porównaniu
    du wersji konsolowych, i jedyne co może takiego kogoś jak ja (i wiem z
    grup jeszcze parę osób ;)) przekonać do xboksa/ps3 to po prostu gry
    niedostępne na PC.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8