  • Data: 2009-03-30 20:25:15
    Temat: Re: AMD czy Intel - procek do gier
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "wlasnie na konsolach masz dosc niewielki wycinek gier w ktore mozna
    > pograc"
    > Potrzeba dodatkowego tłumaczenia?

    chetnie poprosze bo sam nie jestem w stanie ogarnac tego jak twoja pokretna
    logika wyczytala z tego jak mi sie wydawalo prostego zdania, nastepujace
    opinie:
    - konsola to samo zlo
    - oraz ze konsola sie do niczego nie nadaje

    wytlumacz prosze albo wez sie przestan wydurniac bo sie zapedziles w kozi
    rog i nie potrafisz z tego wyjsc z twarza.
    szanuj moj czas i innych bywalcow tej grupy i sie nie osmieszaj bardziej w
    tym temacie bo naprawde zapedziles sie w wyciaganiu zupelnie nie trafionych
    wnioskow.

    ja bym mial przynajmniej honor przyznac sie do gafy a nie jak ty brnal dalej
    slepo piszac coraz wieksze glupoty

    --
    pzdr
    piotrek