eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleABS - czym się różni nowy od starego?Re: ABS - czym sie ró?ni nowy od starego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ABS - czym sie ró?ni nowy od starego?
    Date: Tue, 21 Dec 2010 11:21:44 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <ieq2k8$1t1$1@news.onet.pl>
    References: <iefftd$i7$1@news.onet.pl> <iefkf3$d3i$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <iefm53$3mn$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <iefns6$rjl$1@news.onet.pl> <iefor4$t12$1@inews.gazeta.pl>
    <iejgce$fj5$1@news.onet.pl> <ieo2vc$mmm$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: j...@s...com
    NNTP-Posting-Host: 89-78-87-8.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1292930504 1953 89.78.87.8 (21 Dec 2010 11:21:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Dec 2010 11:21:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633588
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 20.12.2010 Tytus z fabryki <t...@g...pl> napisał/a:
    > Siemka
    > *** "kakmar"
    >> No ja te?, z ABS, bo w TV to widzia?em na relacji z MotoGP gdy pokazuj? z
    >> wy?wietlaniem kawa?ka telemetrii. Tyle ?e oni bez ABS.
    >
    > I co - tam w tym GP skladaja sie w winkle na zahamowanym przodzie???
    >
    Tak ciągle hamując składają się w zakręty, a to coś dziwnego jest?
    Nie podejmuję się rozwijać dyskusji o semantyce "zahamowanego przodu".
    Ale jeśli chodzi Ci o to, czy dopiero po puszczeniu klamki zaczynają się
    składać, czy składają się nadal hamując. To zdecydowanie to drugie.

    Stąd też 2 przykład. Oczekuję że taki zajebisty ABS, przejmie od kierownika
    problem dozowania hamulca w czasie składania się w zakręt. I oczywiście zrobi
    to lepiej, niż marnie wyćwiczony amator po ~500h na palcu/lotnisku/torze
    kartingowym. Będzie też odporny na błędy które zdarzają się nawet zawodnikom.
    Jak np. składanie na białej linii z wciśniętym hamulcem.
    Tak samo w sytuacji z 1 przykładu, jedzie amator po zakręcie,
    a tu nagle pielgrzymka/ssak leśny/pożar na środku drogi. W tak niezwykle
    zaskakującej sytuacji, kierownik wciska panicznie hamulec i zamiast się
    zwyczajnie wyjebać, spokojnie hamuje. Dzięki najnowszemu zajebistemu ABS.

    Może to dziwne, ale właśnie tego oczekuję od motocyklowego ABS. A jeśli nie
    zadziała, no cóż za parę lat pojawi się kolejna wersja. Pokaz hamowania na
    prostej nie robi na mnie niestety żadnego wrażenia.

    --
    kakmaratgmaildotcom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: