eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleABS - czym się różni nowy od starego?Re: ABS - czym sie ró?ni nowy od starego?
  • Data: 2010-12-21 12:13:25
    Temat: Re: ABS - czym sie ró?ni nowy od starego?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-12-21, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    >
    > Większość i instruktorów i doświadczonych motocyklistów ma jedno zdanie
    > na ten temat: nie hamować ostro w złożeniu, kropka. Opony mają limit
    > przyczepności i już złożenie moze dojść blisko jego granic. Zalecana
    > technika to wyprost-hebel-ponowne złożenie. I obecność bądź brak ABSu
    > zupełnie NIC tu nie zmienia. Owszem, są opracowywane systemu
    > przeciwdziałania uślizgowi bocznemu (BMW już to zdaje się montuje), ale
    > dopóki się nie upowszechnią i nie będzie jasnych przesłanek (czytaj:
    > życiowych testów) na dowód że to naprawdę działa, lepiej jest
    > się stosować do starych, sprawdzonych metod.
    >
    Ja bym jeszcze dodal ze czesto hamowanie w zakretach to jest reakcja
    psychiki na zblizanie sie do krawedzi jezdni co automatycznie probujemy
    zmienic hamujac co powoduje jeszcze wieksze "wynoszenie" bo hamowanie
    w zakrecie prostuje motocykl. Bardzo czesto zamiast hamowac wystarczy sie
    mocniej zlozyc. Moje walki z ta blokada na torze skonczyly sie tym, ze
    ani zlozyc sie juz bardziej nie dalo ani nie bylo miejsca na hamowanie
    i zostala jazda 120km/h po trawie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: