  • Data: 2010-12-21 11:21:44
    Temat: Re: ABS - czym sie ró?ni nowy od starego?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20.12.2010 Tytus z fabryki <t...@g...pl> napisał/a:
    > Siemka
    > *** "kakmar"
    >
    > I co - tam w tym GP skladaja sie w winkle na zahamowanym przodzie???

    Tak ciągle hamując składają się w zakręty, a to coś dziwnego jest?
    Nie podejmuję się rozwijać dyskusji o semantyce "zahamowanego przodu".
    Ale jeśli chodzi Ci o to, czy dopiero po puszczeniu klamki zaczynają się
    składać, czy składają się nadal hamując. To zdecydowanie to drugie.

    Stąd też 2 przykład. Oczekuję że taki zajebisty ABS, przejmie od kierownika
    problem dozowania hamulca w czasie składania się w zakręt. I oczywiście zrobi
    to lepiej, niż marnie wyćwiczony amator po ~500h na palcu/lotnisku/torze
    kartingowym. Będzie też odporny na błędy które zdarzają się nawet zawodnikom.
    Jak np. składanie na białej linii z wciśniętym hamulcem.
    Tak samo w sytuacji z 1 przykładu, jedzie amator po zakręcie,
    a tu nagle pielgrzymka/ssak leśny/pożar na środku drogi. W tak niezwykle
    zaskakującej sytuacji, kierownik wciska panicznie hamulec i zamiast się
    zwyczajnie wyjebać, spokojnie hamuje. Dzięki najnowszemu zajebistemu ABS.

    Może to dziwne, ale właśnie tego oczekuję od motocyklowego ABS. A jeśli nie
    zadziała, no cóż za parę lat pojawi się kolejna wersja. Pokaz hamowania na
    prostej nie robi na mnie niestety żadnego wrażenia.

    --
    kakmaratgmaildotcom