  • 61. Data: 2010-01-19 17:35:19
    Temat: Re: A za Krakowem jest tak
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    adam pisze:
    > Użytkownik "J-L-F" napisał

    > Czekaj, czekaj...
    > To nie jest takie głupie, dorzućmy mu jeszcze parę przywar narodowych,
    > czerwoną wstążkę i sznurek.
    > Potem jeszcze trzeba znaleźć kogoś kto z nim pójdzie na jakąś pustynię i
    > znajdzie urwisko - w Dolinie Będkowskiej na bank coś przypasuje - i fruuu.
    > Do jesieni jeszcze parę miesięcy zostało więc bez pośpiechu ; ))))))))))))
    >
    > Sorry Marek, nie mogłem się powstrzymać ; )

    'Sorry marek, daj polizać!'

  • 62. Data: 2010-01-19 18:00:51
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Mam podobne wrazenie.

    Ja to jak jade ulica, to mam wrazenie, ze lekko 80% kierowcow sie zachowuje
    niebezpiecznie na drodze. Kolejna sprawa jest, ze jest wiele takich glabow
    i oszolomow jezdzacych roznymi tryplami pseudo-stjuningowanymi, ktorzy
    widzac Impeze staraja sie scignac z nia za wszelka cene. Nie wiem, moze
    mysla jak przedpiscy, ze kierowcy Imprez to dresy, ktore o niczym innym nie
    marza jak o miejskich wyscigach :/ Niestety.. albo stety sie myla :)

    Thomas

  • 63. Data: 2010-01-19 22:14:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wszelka cene. Nie wiem, moze mysla jak przedpiscy, ze kierowcy Imprez to
    > dresy, ktore o niczym innym nie marza jak o miejskich wyscigach :/

    Niektórzy rzeczywiście jeżdżą jak idioci np. 170 km/h po mieście. Czasem z
    trudem udaje mi się ich wyprzedzić ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 64. Data: 2010-01-19 23:00:11
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 19 of Jan 2010 23:14, Yogi(n) wrote:

    > Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Niektórzy rzeczywiście jeżdżą jak idioci np. 170 km/h po mieście.
    > Czasem z trudem udaje mi się ich wyprzedzić ;-)

    Obróć lusterko i przemaluj rower na czerwono!
    Będzie łatwiej.

    --
    nb

  • 65. Data: 2010-01-20 00:28:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Thomas" napisał

> [...]
    > wszelka cene. Nie wiem, moze mysla jak przedpiscy, ze kierowcy Imprez to
    > dresy, ktore o niczym innym nie marza jak o miejskich wyscigach :/

    No ale Impreza sama w sobie wygląda jak stuningowane coś ; ).
    Oczywiście jeśli mówimy o tym samym modelu:
    http://www.zgapa.pl/zgapedia/data_pictures/_uploads_
    wiki/s/Subaru_Impreza_WRC.jpg
    Autentycznie się ich boję ; ))))

    adam