  • 31. Data: 2010-08-31 09:04:44
    Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    de Fresz pisze:

    > Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?

    Trzymasz moto na dnie Bałtyku?

    > Się same? Uściślijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo coś mi tu
    > trochę nie gra.

    No właśnie. Główny zainteresowany nie raczył napisać czym jeździ, a ja
    wróżką nie jestem. Dopiero później ktoś dopisał coś o Fazerze, ale o
    roczniku nikt nie wspomina.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 32. Data: 2010-08-31 09:06:31
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    de Fresz pisze:
    > Gdzie tam. To że R4 szarpie, nie znaczy że inne silniki nie szarpią
    > bardziej.

    Jaaasne. Zaraz bez sejsmografu się nie obędzie. Tak bajdełejem, taki
    GTR1400 nie szarpie. Ale za to nieznośnie wibruje pow. 4500 obr.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 33. Data: 2010-08-31 09:52:43
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 31 Aug 2010 10:48:32 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku?

    Nie wiem, wymienialem raz czy dwa w samochodach.

    > Styki w kablu?

    Laczenie ze swieca, jak zwal tak zwal.

    > Się same? Uściślijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo coś mi tu
    > trochę nie gra.

    Napisalem z doswiadczenia samochodowego. Fakt, ze pacjent byl z rocznika
    `89 i jezdzil na LPG (podobno silnik zasilany LPG jest bardziej wrazliwy
    na jakosc kabli WN). Moze w motocyklach sie nie psuja nigdy :) Pytales o
    zuzycie, wiec odpowiedzialem.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 34. Data: 2010-08-31 10:00:14
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    de Fresz pisze:

    > Jak przewody WN mogą się zużyć?

    1. Ze starości (przebija izolacja). 2. Uszkodzenia mechaniczne
    (przetarcia, załamania). 3. Niewłaściwy montaż (fajka zsunięta ze
    świecy, przewód wysunięty z cewki). 4. Itp...

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 35. Data: 2010-08-31 10:00:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Piotr Klimek napisał(a):
    > Moze w motocyklach sie nie psuja nigdy :)

    Psuja psuja i motur wcale nie musi miec 50 lat. IMHO motocyklowe
    przewody WN maja gorzej niz autowe. Dodatkowo durne japonce w wiekszosci
    moturow stosuja przewody zintegrowane z cewkami.
    Ale wymiana przewodow + fajek potrafi uczynic cuda z motocyklem :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 36. Data: 2010-08-31 10:07:50
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-08-31 11:04:44 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> said:

    > Trzymasz moto na dnie Bałtyku?

    No nie, ale nawet w nastoletnich sprzętach stojących pod chmurką nie
    widziałem jeszcze takich cudów, żeby kable same z siebie odmówiły
    przewodzenia. Ale może o czymś nie wiem? Pomińmy tu przypadek majstra z
    dwoma lewymi łapskami, bo w to, że wszystko da się zepsuć akurat bez
    problemu uwierzę.

    de Fresz

  • 37. Data: 2010-08-31 10:09:50
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    de Fresz napisał(a):

    > No nie, ale nawet w nastoletnich sprzętach stojących pod chmurką nie
    > widziałem jeszcze takich cudów, żeby kable same z siebie odmówiły
    > przewodzenia. Ale może o czymś nie wiem?

    Bo tego "nie widac". Wimieniasz i nagle nie ten motur. Odpala od
    pierszego, na deszczu jakos nie slabnie i takie tam historie. To nie
    jest tak, ze stary kabel w ogole nie bedzie dzialac. On bedzie dzialac,
    ale bedzie slabsza iskra a czasami jej brak.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 38. Data: 2010-08-31 10:56:50
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

> [...]
    > jest tak, ze stary kabel w ogole nie bedzie dzialac. On bedzie dzialac,
    > ale bedzie slabsza iskra a czasami jej brak.

    Dokładnie. Po wymianie kabli nagle równiej pracuje na zimno, nie ma
    prychnięć przy szybszym dodaniu gazu, nie gubi zapłonów, itp. Kable nie
    zdychają z dnia na dzień.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 39. Data: 2010-08-31 13:33:06
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-08-31 09:59, de Fresz pisze:

    > Jak przewody WN mogą się zużyć?
    Czasem mogą,w mojej po dziesięciu latach ładnie się zwęglił przy
    fajce,ale nie wykluczam ze uszkodzenie mogło powstać przy dzwonie.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 40. Data: 2010-08-31 13:50:04
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"doktorski"
    Tak czy inaczej mysl, ze przede mna byly tylko ZX-10 i
    CBR1000RR jest budujaca. :)

    Bo mnie nie bylo??? :)
    Jezdzimy kompletnymi motocyklami!!!

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    p.s. to juz innego aparatu niz w telefonie z lat 90 nie mieliscie???