    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Date: Mon, 27 Jul 2009 21:56:57 +0200
    <h46kln$l09$1@news.onet.pl> <h46mke$9e7$1@news.interia.pl>
    <h47jup$g9u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <m8pahc85uf4h$.dlg@lepper.institute.com>
    <h49511$fqn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h4963m$hi8$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h497sp$rmm$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <s...@l...localdomain> <h4a6ar$oko$1@news.wp.pl>
    <s...@l...localdomain> <h4a98t$qc8$1@news.wp.pl>
    <h4f112$krd$1@inews.gazeta.pl> <h4f88k$p2l$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <h4fmd2$kt3$1@inews.gazeta.pl> <h4ftnh$pjr$1@news.wp.pl>
    <h4g0m9$2rn$1@inews.gazeta.pl> <h4h0hu$ccd$1@news.wp.pl>
    <h4h9rs$sct$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <h4hgqm$p0m$1@inews.gazeta.pl>
    <1kfrxzxuufy0o.164jmn9nyfj07$.dlg@40tude.net>
    <h4hjk1$6is$1@inews.gazeta.pl> <m...@4...net>
    <h4k64e$1q1$1@inews.gazeta.pl>
    <12d9bmlby2800$.lgyxd5jvksrq$.dlg@40tude.net>

    On 2009-07-27 14:28:13 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Rozejrzyj się. Hint: natura dała ci dziesięć palców u rąk.

    Rozejrzałem się i dalej nie widzę, co miałeś na myśli. A BTW natura
    dała mi też 10 palców u stóp - jakie płyną z tego wnioski?

    > Niech ci będzie. Apple mogło zerżnąć od Xeroxa, Microsoft nie, bo Apple
    > było pierwsze. A Kali się śmieje do rozpuku...

    Dalej nie chwytasz jaka była skala inspiracji Apple-Xerox i MS-Apple.
    Laboratyjny koncept vs. produkt odnoszący rynkowy sukces. Trudno.

    > A Henry Ford po raz pierwszy wypuścił silnikowy pojazd kołowy o charakterze
    > masowym.

    No i? Przed Fordem było wiele innych sprzedawanych samochodów, a przed
    Apple? Ile było w sprzedaży komputerów z GUI? Jak chcesz się trzymać
    porównań motoryzacyjnych, to raczej Daimler-Maybach byłby bardziej na
    miejscu.

    > No paczpan, dokładnie jak Ford zrobił z samochodami. Ciekawe, że Ford
    > jednak nie próbował opatentować koła.

    Aby na pewno linia montażowa nie była opatentowana? Dla ułatwienia -
    nawet nie przez Forda. Więc ten nie tylko nie miał czego patentować,
    ale jeszcze musiał za to płacić.

    de Fresz