  • Data: 2009-07-25 21:32:54
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:
    > Wywrócił. W 2 lata firma startująca od zera zawładneła 10% rynku
    > smartfonów (jakieś skromne blisko 4 miliony sztuk w pierwszym kwartale
    > '09). O rozpętaniu mody na interfejs dotykowy bez rysika i fyfdziesięciu
    > "inspiracjach" nie wspominając. Są jakieś inne firmy, które dokonały
    > czegoś podobnego?

    Ja :) Nie używam rysika od kilku lat.
    Apel robi rzeczy fajne i niefajne zarazem, bo jego celem jest lameriada
    o szczególnym charakterze, którzy możemy w skrócie określić ''mój
    ajpod''. ''Mójowanie'' to charakterystyczny sposób traktowania
    przedmiotów, które niby są ekskluzywne, ale ich ilość idzie w miliony.
    Ludzie temu ulegający z reguły potrzebują prostego interfejsu bez
    możliwości (i potrzeb) kombinowania. Ale nawet znajome księgowe,
    niespecjalnie zainteresowane skomplikowanymi maszynkami stwierdziły, że
    to tylko zabawka i wolałyby wm/symbiana/palma.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl