  • Data: 2009-07-23 17:34:20
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    h...@p...onett.pl pisze:
    > wybor miedzy vista a win7? a to mi wybor, prawie jak z deszczu pod deszcz :)
    > widziales testowe (najnowsze) 7?

    Narzekamy jak zwykle, a za parę lat (a może wcześniej) jakieś magiczne
    ludki zrobią narzędzia do wygryzienia z tej krowy tego, co jest os-em
    jak dziś z xp można zrobić system zajmujący półgigabajta, instalujący
    się bez pytania w 10 minut.

    Tak w ogóle powinien to zrobić sam microsoft na zasadzie np. slaxa. Komu
    potrzeba messengera, edytora video czy driverów scsi?
    (nota bene slax właśnie byłby moim systemem gdyby szop miał swego
    odpowiednika jak openoffice).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl