  • Data: 2009-07-23 18:09:42
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    news:slrnh6h8l9.its.lrem@localhost.localdomain...
    >W poście <h4a6ar$oko$1@news.wp.pl>,
    > Janko Muzykant nabazgrał:

    > Tak mówisz, bo już przeszedłeś tą trudną część. Ale widząc te wszystkie
    > Windowsy które ,,same się'' oraz ilość babrania potrzebnego, żeby je
    > dobrze ustawić, stwierdzam że to strasznie męczący system.

    > Zależy od punktu siedzenia. Dla mnie mak ma poważne zalety,
    > za którymi Linux nadrobi pewnie za 5 lat, Windows za 15. Dla
    > mitycznego ZU mak jest lepszy, bo już po wyciągnięciu z pudełka
    > jest dobrze ustawiony.

    Dla mnie osobiscie Mak jest nie do przyjecia. Z prostego powodu. Nie
    korzystam z kompa tylko li do edycji foto, czy netu. Lubie sobie czasem
    pograc.. w Wiedzmina, NWN, czy inne takie i tu Mak niestety pasuje. Dla
    mnie nie ma innego systemu jak Win. Dobrze ustawiony system z Win jest
    rownie dobry jak Mak. Tyle, ze nie jest z pudelka. Trzeba samemu, lub dac
    komus zeby ustawil.

    > Choć z drugiej strony ów ZU straci tyle czasu na zmianę przyzwyczajeń,
    > że spokojnie naprawiałby sobie Windowsy przez następne parę lat. Ale się
    > nie przyzna, że wydał tyle kasy i mu się nie podoba.

    > A to prawda. Nie ma gorszych sukinsynów na całym rynku IT.
    > Gdyby tylko ich produkty nie były takie dobre.

    Nie sa dobre. Ludzie dali sobie wmowic, ze sa. Apple ma swietny marketing,
    uczyc sie od nich trzeba. Ogolnie rzecz bioac swietnie pozycjonuja produkty
    na amerykanski rynek, do ich realiow. Mistrzostwo. W tym tkwi ich sila.

    Thomas