  • Data: 2009-07-23 21:43:17
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: "Thomas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
    news:slrnh6hjsq.its.lrem@localhost.localdomain...
    >W poście <h4a8vf$42q$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    > Thomas nabazgrał:
    >
    > Wiesz, gdyby to nadal było PPC, to bym przyznał rację.
    > Ale teraz nic nie zabrania mieć Windows na drugiej partycji.
    > Apple nawet nazwało takie rozwiązanie ,,technologią BootCamp'' :D

    Ale wydajnosciowo jak takie rozwiazane sie sprawuje? Szczerze przyznam, ze
    nie wiem co tam teraz w Makach siedzi (plyty, procesory?)i jak wyglada
    mozliwosc postawienia na tym Windy
    No i zaczyna sie kombinowanie, prawda? A tego chcielismy uniknac :)

    > Rozumiem więc, że dałem sobie wmówić <2s wstawanie systemu,

    Tyle to sie z BIOS bootuje po wlaczeniu kompa. Nie przesadzaj. Moja winda
    wstaje (ze stoperem w reku) 7 sek. Szczerze? Mam gdzies czy jest to ponizej
    2 sek czy 7, czy nawet 10 (poki nie wstaje pol minuty;-) :) To tak jak z
    przyspieszeniem samochodu do 100kph. Jedne robia to w 4 sek, a moj w 11.
    Nie placze z tego powodu :)

    > że to marketing Apple rozgłosił wredną plotkę że Windows nie jest Uniksem
    > oraz robactwo pod Windows to tylko bajka dla dzieci? Choć w to ostatnie
    > jestem prawie w stanie uwierzyć ;)

    Jakby system jablkowy byl tak popularny, to tez bys mial tyle robactwa.
    To jest tak jak kiedys gadalem z idiota z serwisu, ktory sie upieral, ze
    dysk firmy A jest lepszy niz B, argumentujac to, ze czesciej w serwisie
    maja dyski B. Zapomnial biedak tylko dodac, ze dyskow firmy B sklep
    sprzedawal ponad 3 razy wiecej niz dyskow firmy A (dane sprawdzone u
    wlasciciela sklepu - zamawialismy regularnie u nich sprzet do firmy wiec
    gosc podal wiarygodne dane).

    > Tak czy owak mówiąc serio, to wszystko zależy od punktu siedzenia.

    A to tez :)

    Aa jeszcze... mi nie pasuje sytlistyka Apple. Nie cierpie jej. Za
    przeproszeniem, ale nazywam ten styl "kompy dla emo", albo "glut-komp" ;-)

    Thomas