  • Data: 2009-07-23 22:45:39
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 00:24:41 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > tożsama z przestrzenią *fizyczną* widzianą za tablicą stron.
    > W jaką architekturę by nie kopnąć, to tablica stron jest albo
    > dzielona (VAX), albo hierarchiczna (I86, Alpha...) i nie ma przeszkód
    > aby częsci "prywatne" mapy pamięci poszczególnych procesów wskazywały
    > obszary fizycznie wzajemnie niedostępne (po polsku: proces nadal ma
    > max. 4 GB, ale suma przestrzeni procesów może być większa) - trzeba
    > tylko ;) znaleźć w architekturze pozycję która da się dodać do adresu
    > "bazy" lub wprost może mieć >32 bity (po stronie adresów fizycznych).

    Przydatne wyjaśnienie.

    > Z czystej ciekawości (nie mam Visty i nie zamierzam nabyć) - a jak
    > wygląda ew "powrót", czy po użyciu klucza z wersją 64-bit kolejna
    > reinstalacja do wersji 32-bit nie zostanie odrzucona na etapie
    > aktywacji?

    Nie zostanie. Sztuka jest sztuka, odrzucenie aktywacji może nastąpić po
    większych zmianach sprzętu. Ale o ile się orientuję, to dane aktywacji są
    przechowywane przez pół roku, więc po tym czasie już nie będzie odrzucona.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer