  • 21. Data: 2024-06-24 05:46:24
    Temat: Re: A nie mówiłem że PRAWDA będzie wyłazić na wierzch
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 23.06.2024 10:59, _Master_ wrote:

    > Wolno Ci mieć takie zdanie o Konfederacji
    >
    > A w temacie coś napiszesz?
    Ja tu widzę wątek zatytułowany ,,A nie mówiłem że PRAWDA będzie wyłazić
    na wierzch", a w treści pierwszego posta tylko jedno ,,Będziecie jeszcze
    przepraszać Konfederację".

    No, to jak najbardziej w temacie napisałem - o prawdzie i o
    Konfederacji. No i kto tu ma kogo przepraszać? :-D A młodzież, czyli
    główni wyborcy Konfederacji, daje się nabrać na to PSEUDO-liberalne
    gówno, podczas gdy Konfederacja to ukryta opcja katooszołomska jest. :-D
    I na dodatek totalitarna/faszystowska, bo oni wszystkich chcą
    ,,uszczęśliwić". Tak jak kiedyś znienawidzeni przez nich komuniści. :-D
    Oj, boli. :-D

  • 22. Data: 2024-06-24 06:38:55
    Od: _Master_ <...@...pl>

    czyli nie?

  • 23. Data: 2024-06-24 11:07:28
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 24.06.2024 06:38, _Master_ wrote:
    > czyli nie?
    Oj, boli! :-D

  • 24. Data: 2024-06-24 12:30:14
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Bo covid w Europie zaczął się we włoskich fabrykach tekstyliów w okolicach Mediolanu
    bodajże, gdzie pracują tysiące Chińczyków.

    -----
    > Włochów zdaje się siekło na początku mocno, ale dzieki kwarantannie ograniczyli
    rozwój.

  • 25. Data: 2024-06-24 12:54:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Jun 2024 05:29:52 +0200, JDX wrote:

    > Znaczy się mamy wierzyć i szanować czarne mundurki (czy raczej
    > sukienki)? :-D I niech nikt (tzn. prawdziwi liberałowie, a nie
    > łże-liberałowie jak Konfederacja) nie da się zwieść zgrabnym słówkom
    > konfederatów - przypominam, że ich topowi działacze podpisali taki oto
    > kabaretowy dokumencik: https://www.konfederacjagietrzwaldzka.pl. Na
    > pierwszy rzut oka można by ich uznać za nieszkodliwych idiotów, gdyby
    > nie to, że są tam również takie zapisy: ,,...niniejszym zgodnie wyrażamy

    I gdyby nie to, że to juz 12% ...

    > szczerą wolę poddania naszego życia prywatnego i PUBLICZNEGO panowaniu
    > Chrystusa Króla Polski oraz opiece Jego Najświętszej Matki, Królowej
    > Korony Polskiej". Zwracam uwagę na przymiotnik ,,publicznego". Generalnie
    > polecam lekturę tego dokumentu, bo IMO dla kogoś z wykształceniem
    > technicznym (czy też właśnie medycznym) to niezły kabaret jest. :-D

    Ale Korwin-Mikke chyba nie podpisał.
    Tylko on juz na wylocie jest ...

    J.

  • 26. Data: 2024-06-24 13:27:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    "Konfederacja to ukryta opcja katooszołomska jest. ? I na dodatek
    totalitarna/faszystowska,"

    Jestem zmuszony potwierdzić że wygrałeś?

    Tyle mądrych słów... Sam ułożyłeś to zdanie? ;-)

  • 27. Data: 2024-06-24 13:29:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jun 2024 13:27:48 +0200, _Master_ wrote:
    > "Konfederacja to ukryta opcja katooszołomska jest. 😂 I na dodatek
    > totalitarna/faszystowska,"
    >
    > Jestem zmuszony potwierdzić że wygrałeś?
    >
    > Tyle mądrych słów... Sam ułożyłeś to zdanie? ;-)

    No ale co - zaprzeczysz:

  • 28. Data: 2024-06-24 13:45:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 24.06.2024 o 13:29, J.F pisze:
    > No ale co - zaprzeczysz:
    >
    > https://www.konfederacjagietrzwaldzka.pl/

    Każdemu wolno wierzyć ;-)

    Tusk wierzy że Polska nie dostanie imigrantów

    Kaczyński wierzy że wygra jeszcze jakieś wybory ;-)

    Zaprzeczysz że Szury konfederackie miały rację krytykując mejstrimowe
    działania kowidowe?

    Zaprzeczysz?

  • 29. Data: 2024-06-24 13:49:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jun 2024 13:45:27 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > Kaczyński wierzy że wygra jeszcze jakieś wybory ;-)
    >
    > Zaprzeczysz że Szury konfederackie miały rację krytykując mejstrimowe

    Przyznam, ze zwrócili uwagę i nagłośnili pewne dziwne rzeczy w
    statystyce, które ponoć okazały się nieprawdziwe - tzn w dokładnej
    statystyce wychodziło inaczej, ale dobrze, ze zwrócili uwagę.

    J.

  • 30. Data: 2024-06-24 14:35:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Każdemu wolno wierzyć ;-)

    Ale w co - w Boga i Maryję, czy w to, że taki akt konfederacji,
    to objaw katooszołomstwa ?

    > Tusk wierzy że Polska nie dostanie imigrantów

    > Kaczyński wierzy że wygra jeszcze jakieś wybory ;-)

    To niestety może się jeszcze sprawdzic.

    J.