    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: A moze o zdjeciach?
    Date: Thu, 25 Feb 2010 15:30:58 +0100
    <hlo84o$4qq$1@news.onet.pl> <hlo869$4qq$2@news.onet.pl>
    <hloare$abh$1@news.onet.pl> <hloedr$hq5$1@news.onet.pl>
    <hltfg1$nfj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hltio0$8vl$4@news.onet.pl>
    <hltl81$p4p$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hludr7$41g$1@inews.gazeta.pl>
    <hm002f$hrj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hm10gp$ff4$1@inews.gazeta.pl>
    <hm3cos$lgi$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hm3k61$82e$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@1...googlegroups.com>
    <hm5or8$jsv$1@news.onet.pl>
    <1...@g...googlegroups.com>

    W dniu 2010-02-25 14:15, Antek Mysliborski pisze:

    > o stronie sprzętowej i jakości technicznej to pisał Jakub

    Niestety nie wiem jak to odbierać. Nie wiem czy tym postępem nawiązujesz
    do strony technicznej czy ogólnej sytuacji w rozwoju fotografii.
    Przykład który dałeś jest raczej wyrazem ogólnego upływu czasu i w
    związku z tym poszukiwania nowego. Reportaż na pewnym etapie się
    wyeksploatował i zaistniała potrzeba nowego, przekraczania tabu,
    poszukiwania nowych, bardziej dosadnych środków wyrazu. Nie mówię że
    jest to złe, bo nie ważne jaki mamy światopogląd, pewne zjawiska
    istnieją i powinno się mieć świadomość ich istnienia. Kolejna sprawa że
    takie materiały mogą prowadzić do dyskusji. Ogólnie więcej plusów niż
    minusów, a że ktoś może się poczuć urażony ;). Dodam tylko że
    prezentowany materiał Jessici Dimmock to XXI wiek a już w 1971r. Larry
    Clark wydaje album Tulsa który mówiąc delikatnie porusza temat
    problematycznej młodzieży. Materiał do książki był już rejestrowany od
    63 roku, czyli można śmiało powiedzieć że pomysł Jessici ma prawie 50
    lat. Wiecej o albumie Clarka http://en.wikipedia.org/wiki/Tulsa_%28book%29
    a tu przykładowe mocne strzały dla leniwych:
    http://tinyurl.com/yc7tkkk
    http://tinyurl.com/y8j9hqt

    --
    Pozdrawiam,