  • Data: 2010-02-25 13:15:34
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak uważasz ile w tym strony sprzętowej a ile konsekwencji i braku
    > kompromisów w realizacji projektu?

    o stronie sprzętowej i jakości technicznej to pisał Jakub, że rzekomo
    jest to warunek konieczny dobrego reportażu, ja tylko pokazuję, że we
    współczesnej fotografii często stosuje się pozornie kiepską jakość
    techniczną (bo że autorka byłaby w stanie każde zdjęcie zrobić na
    super cacy technicznie to nie mam żadnych wątpliwości, podobnie jak w
    przypadku autorów reportażu ślubnego, który jest tematem wątku - każdy
    głupi potrafi - zwłaszcza przy współczesnych aparatach)