  • Data: 2010-02-27 01:42:15
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Thu 25 of Feb 2010 08:35, Grzegorz Góra wrote:

    > Zobaczyłem jedynie zdjęcia z intro - dobre. Być może powiedziałbym
    > "rewelacyjne", ale niestety, sknocona strona skutecznie zniechęcała
    > mnie do obejrzenia reszty. Najwidoczniej flashowe błyskadełka zrobiły
    > na p.Bartoszu wrażenie i dostały najwyższy priorytet.

    Jakoś nie za bardzo rozumiem, co kieruje zawiadowcami stron www
    do ich zaflashowania. Akurat moi znajomi budujący zawodowo
    strony www nie używają flasha, więc nawet nie mam kogo zapytać.

    Pozostaje tylko ciche bojkotowanie takich stron. Ostatnio
    zrezygnowałem z banku, któremu dawałem się łupić ponad 20 lat,
    ale torturowania flashem już nie zdzierżę.

    A może konsekwentnie każdą taką nieumotywowaną (chyba 99.99%)
    delikatnie napiętnować publicznie?

    --
    nb