  • Data: 2012-10-17 16:15:15
    Temat: Re: A może jednak kompakt?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alfred Frater" napisał w wiadomości grup

    > Ale już ma to się nijak do fotografii studyjnej. Do tego chcę zwrócić
    > uwagę, że jeżeli nie ma się czym to i tak udało się zrobić 90% udanego
    > zdjęcia. ;)

    True :-)

    > Wystarczy, że w wypowiedzi pojawią się cyferki i już wygląda
    > to mądrze. Tylko wygląda.

    Ideą tych procentów nie jest próba oceny rzeczywistości, ale pokazanie (z
    pewnym przejaskrawieniem) potencjalnemu amatorowi starej prawdy, że to nie
    aparat robi zdjęcie.

    Ileż to razy słyszałem biadolenie "gdybym miał lepszy sprzęt..." co gorsza
    sam w młodości kilka razy tak pomyślałem :-) gdy tymczasem bardzo, bardzo
    rzadko to sprzęt mnie ograniczał.

    Pozdrawiam
    Ergie