  • Data: 2012-10-21 15:54:11
    Temat: Re: A może jednak kompakt?
    Od: Alfred Frater <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.10.2012 19:51, cichybartko wrote:

    > A ile razy ten bajer mnoży te stówki ;). Zacząłeś o sprzęcie dla
    > zawodowca i od razu przeszedłeś do kotletów. To jest jeden z najgorszych
    > przykładów branży foto.

    Dla dużego kontrastu. :) Cóż, zauważyłem element budujcy markę
    fotografów weselnych i sam się dziwie jak ludzie odbierają gościa "po
    aparacie".
    No, ale taka ludzka natura, bo duże i ładne. :) Nie jest to jednak
    odkrycie normy, raczej studium przypadku.

    > Patrze na tych ludzi i widzę jedno, coraz więcej
    > inwestują w sprzęt i coraz mniej im się to zwraca. O po prostu sprzęt na
    > siebie zarabia, jakiś grosz wpadnie. Druga sprawa że często te osoby
    > działają w powiązaniu z jakąś tam poligrafią, czy www. Problem w tym że
    > to nie jest aż taka wiedza tajemna, sprzęt idzie do przodu i coraz
    > więcej wybacza. Skutkuje to tym że konkurencja rośnie, siła nabywcza
    > klientów maleje, więc zaczyna się walka na ceny. Łatwo przewidzieć co
    > będzie dalej.

    I bardzo dobrze. Jest dużo dobrej i ciekawej fotografii weselnej.
    Z "filingiem". Tylko tonie w dużej ilości zdjęć z tematu. Rewelacyjnie
    odbija się to na dostępie do techniki. Dobry amatorski sprzęt jest
    dość tani i znam osoby które weselami spłacają kredyt na sprzęt.
    A gdy kredytu już nie będzie... :) Wesela w zasadzie nie wymagają
    zbyt wiele sprzętu. Odbiorca też nie jest wymagający a "ten od stówek"
    co weekend może masówkę robić. Tak mi się... wydaje.

    > Podsumowując są bardziej popłatne działalność rzemieślnicze, a artysta
    > jak ma dobry folklor to sprzeda i zdjęcie z komórki ;)
    > http://tinyurl.com/MilionyZTelefonu
    > http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/ciekawostki/
    10-najdrozszych-zdjec-swiata,4906762,10730320,fotore
    portaz-maly.html#photo10730320

    Ba! Czasem wystarczy też tylko być, bo możliwość zrobienia zdjęcia
    jest w telefonie. A tu już chyba mamy "wszyscy".

    > Pozdrawiam,

    Wzajem.

    --
    Afred Frater