  • Data: 2011-02-01 19:57:05
    Temat: Re: A jednak złomów jest mniej
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-31 00:33, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > To są nonsensowne działania, które w dłuższej perspektywie nic nie dadzą.
    > Nowe auto nie jest alternatywą dla złomu. ŻADNĄ. Jeśli kogoś te przepisy
    > zachęciły do złomowania to tylko dlatego, ze i tak zamierzał kupić auto,
    > tylko skorzystał z okazji i kupił np. rok wcześniej (czyli nie kupi za
    > rok) albo i tak zmierzał kupić auto, ale gdyby nie rabat to stary złom by
    > sobie zostawił, a tak go zezłomował.

    > Z powodów które wymieniłem powyżej.

    > To także nic nie da, bo po prostu przesunie nieco popyt na auta, ale
> [...]

    Niemcy to zauwazyli wczesniej i dlatego wstrzymali kolejne przedluzenie
    akcji wyplaty EUR przy wymianie starego samochodu na nowy. (ile to bylo?
    3500EUR?) Zaczął sie problem, ze zbyt wielu obywateli w ten sposob
    obkupilo sie w nowe, ktore przez najblizsze 2-3 lata sie nie popsuja. Co
    za tym idzie -> przez najblizsze lata nie bedzie popytu (bedzie
    drastycznie zmniejszony) na uslugi, czesci, na nowe auta -> nie bedzie
    przeplywu gotowki co stymuluje gospodarke.
    Tak wiec jak widac kazdy kij ma 2 konce.

    --
    venioo
    GG:198909