eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • X-Received: by 10.140.92.140 with SMTP id b12mr22872qge.6.1446120269125; Thu, 29 Oct
    2015 05:04:29 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.92.140 with SMTP id b12mr22872qge.6.1446120269125; Thu, 29 Oct
    2015 05:04:29 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.glorb.com!i2no554942i
    gv.0!news-out.google.com!t36ni33330qge.1!nntp.google.com!m48no3254277qgd.0!post
    news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 29 Oct 2015 05:04:28 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <n0sl90$kc9$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.94.122;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 46.113.94.122
    References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <n0kjt0$f3k$1@node2.news.atman.pl>
    <n0m5gi$4t3$1@node2.news.atman.pl> <n0m6ra$v4p$2@node1.news.atman.pl>
    <562eaaa6$0$634$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0n14g$pbo$1@node1.news.atman.pl>
    <c5vbw4anxshg$.1tjl4wkgqytev$.dlg@40tude.net>
    <5...@g...com>
    <n0ob8e$5hh$2@node1.news.atman.pl> <n0qa0i$7d9$1@node2.news.atman.pl>
    <n0qcao$9p5$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <n0r2hs$vvb$2@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <n0r9f2$8mh$1@node1.news.atman.pl>
    <jk79pbsao4q1.23639kiq4tnw$.dlg@40tude.net>
    <n0rc66$bib$1@node1.news.atman.pl>
    <1ho11vicvq2cg.1fnfjdy0uxoek$.dlg@40tude.net>
    <n0rhke$g7k$1@node2.news.atman.pl>
    <8jq7et9gpayq$.17iy50a1w8o5g$.dlg@40tude.net>
    <n0rmnl$ml9$1@node1.news.atman.pl>
    <oqf3cx1hx3bw.1ilhtqyd9v8dp$.dlg@40tude.net>
    <n0sh9f$ggp$1@node1.news.atman.pl>
    <5631ccd1$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0sl90$kc9$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: A jednak piesi ...
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 29 Oct 2015 12:04:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571255
    [ ukryj nagłówki ]

    Pieszy na przejściu ma pierwszeństwo tak jak samochód który juz jest na skrzyżowaniu.
    Po to ma pierwszeństwo ze jak juz wlazl to żeby szybko zszedł i nie blokował. Nie
    pierwszeństwa jak chce wejść. Musi się upewnić ze kierowca mu na to pozwala. Jeśli
    jest pewny ze kierowca mu zezwala to może wejść. To pieszy opuszcza bezpieczny dla
    niego chodnik. Pasy to nie przejście z sygnalizator ami gdzie po zapaleniu zielonego
    dla pieszego ma bezwzględne pierwszeństwo. Przy przejściu na którym ruch nie jest
    regulowany nie ma bezwzględnego pierwszeństwa na wejście na jezdnie. Każde wejscie na
    jezdnie bez zatrzymania się i upewnienie, bo tak miało byc, oznaczało by wtargnięcie.
    Każdy wypadek to złożenie się w czasie kilku czynników a nie jednego. Dlatego dla
    każdej ze stron chciano nałożyć kaganiec ze minimum dwa nakazy musi spełnić. Jeden
    nakazuje się zachowanie ostrożności, zmniejszenie prędkości a drugiej zachowanie
    ostrożności, zatrzymanie się i ustalenie czy jest możliwość wejścia na jezdnie. Przy
    tylu czynnikach prawdopodobieństwo ze czynniki zejda się razem w tym samym czasie
    jest praktycznie zerowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: