-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Thu, 29 Oct 2015 08:19:02 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <n0sh9f$ggp$1@node1.news.atman.pl>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <n0kjt0$f3k$1@node2.news.atman.pl>
<n0m5gi$4t3$1@node2.news.atman.pl> <n0m6ra$v4p$2@node1.news.atman.pl>
<562eaaa6$0$634$65785112@news.neostrada.pl>
<n0n14g$pbo$1@node1.news.atman.pl>
<c5vbw4anxshg$.1tjl4wkgqytev$.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<n0ob8e$5hh$2@node1.news.atman.pl> <n0qa0i$7d9$1@node2.news.atman.pl>
<n0qcao$9p5$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<n0r2hs$vvb$2@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<n0r9f2$8mh$1@node1.news.atman.pl>
<jk79pbsao4q1.23639kiq4tnw$.dlg@40tude.net>
<n0rc66$bib$1@node1.news.atman.pl>
<1ho11vicvq2cg.1fnfjdy0uxoek$.dlg@40tude.net>
<n0rhke$g7k$1@node2.news.atman.pl>
<8jq7et9gpayq$.17iy50a1w8o5g$.dlg@40tude.net>
<n0rmnl$ml9$1@node1.news.atman.pl>
<oqf3cx1hx3bw.1ilhtqyd9v8dp$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1446103151 16921 89.76.149.73 (29 Oct 2015 07:19:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Oct 2015 07:19:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <oqf3cx1hx3bw.1ilhtqyd9v8dp$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571227
[ ukryj nagłówki ]W dniu 29.10.2015 o 00:50, J.F. pisze:
> Dnia Thu, 29 Oct 2015 00:45:49 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):
>>> W tej ustawie byl punkt, ze pieszemu nie wolno wejsc na jezdnie bez
>>> upewnienia sie, ze pojazdy mu ustepuja ... ale przeciw temu nie
>>> protestujemy :-)
>>
>> Upewnili się, ale pojazd im nie ustąpił, choć powinien.
>
> Czyli sie nie upewnili :-)
Czy jeśli pojazd się zatrzymał to masz pewność, że nagle nie ruszy bo
kierowca myślał, że....
Może powinieneś podejść, zapukać w szybę i się spytać?:)
Jak widzisz jest to gra słów i interpretować można różnie.
W większości ludzie przechodzą gdy pojazd już zwalnia bo są pewni, że
się zatrzyma. Każdy z nas tak robi, bo po co zwalnia przed przejściem?
>>> Nawiasem mowiac, w swietle tego zapisu ... w obudwu filmach byliby
>>> piesi winni ? :-)
>>>
>>>>>> Niestety sądząc po opiniach tu i na YT to daleko nam do cywilizacji :)
>>>>> Cywilizacja drogi hamowania nie skroci :-)
>>>> W niektórych krajach skraca:)
>>> Juz Ci pokazywalem - przejscia zamazuje :-)
>> Po prostu inny świat :)
>
> I pieszy zawsze winny, bo nie przechodzil na przejsciu :-)
Jak ktoś jedzie 30 to się nie dziwie, że przejść nie ma no i inna
kultura bo śmiem twierdzić, że im pasy do przepuszczania pieszych nie są
potrzebne. To jest ta różnica.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.15 08:21 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 08:37 J.F.
- 29.10.15 09:27 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 11:29 J.F.
- 29.10.15 13:04 Zenek Kapelinder
- 29.10.15 13:41 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 15:21 Zenek Kapelinder
- 29.10.15 16:12 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 17:26 Zenek Kapelinder
- 29.10.15 17:33 Liwiusz
- 29.10.15 17:46 Zenek Kapelinder
- 29.10.15 21:24 Shrek
- 29.10.15 21:25 Shrek
- 29.10.15 22:34 Zenek Kapelinder
- 30.10.15 06:51 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=