  • 61. Data: 2012-07-04 22:14:54
    Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Wednesday, July 4, 2012, 10:04:58 PM, you wrote:

    [...]

    > Nycz ależ ja poważnie, jak widzisz świat jest mały, bardzo mały i
    > poważnie radze zajmij się lepiej żoną. Jeśli sobie życzysz Twoje brudy
    > rodzinne mogę zacząć tu publicznie roztrząsać.

    Już tak ci sie jebie, że nawet nie wiesz, z kim dyskutujesz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 62. Data: 2012-07-04 22:15:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Wednesday, July 4, 2012, 10:09:10 PM, you wrote:

    > No mniej więcej 12 godzin dziennie za kółkiem. Padnięty to mało
    > powiedziane, ale sytuacja była tak, że trzeba było zęby zacisnąć i przeżyć.

    Przebijasz ekspierda.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2012-07-04 22:21:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 21:58, Artur Maśląg pisze:

    > Ja może bez chęci, ale z ciekawości - podobnie jak z innymi.
    > Przy okazji zweryfikuję wiedzę Motylińskiego w zakresie
    > administracji linuxami, ze szczególnym uwzględnieniem
    > Debiana, o czym pisał we wcześniejszej odsłonie swej twórczości.

    dpkg -l| awk '/^ii/ && /rozum/ {print $2}'|xargs -n1|dpkg -P zrobiłeś
    sobie na mózgu, czy jak? ;)

  • 64. Data: 2012-07-04 22:22:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 21:53, jerzu pisze:

    > Zorganizuj, myślę że spora część pmsu z chęcią przyjedzie.

    Obok mnie nie ma żadnego sensownego toru :( To ktoś w pobliżu takiego
    musi się zakręcić.

  • 65. Data: 2012-07-04 22:27:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 04 Jul 2012 22:22:12 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Obok mnie nie ma żadnego sensownego toru :( To ktoś w pobliżu takiego
    >musi się zakręcić.

    Telefony wyłączyli?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 66. Data: 2012-07-04 22:52:29
    Temat: Re: A jednak mia?em racj?... - ponadnormatywne spalanie i30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 22:06:52 +0200, anacron napisał(a):

    > Nie, ale opłacało mi się finansowo bardzo.

    Pogratulowac, tym niemniej ciekawosc mnie zzera kto tak dobrze placi za
    jezdzenie, bo na inna robote raczej nie bylo czasu.

    J.

  • 67. Data: 2012-07-04 23:02:11
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 22:52, J.F. pisze:

    > Pogratulowac, tym niemniej ciekawosc mnie zzera kto tak dobrze placi za
    > jezdzenie, bo na inna robote raczej nie bylo czasu.

    Z chęcią zaspokoiłbym Twoja ciekawość, bo projekt naprawdę był
    nietypowy, ale za chwilę zleciałyby się Mądralkiewicze, Nycze i inne
    trolle i zaczęły przecinków czepiać.

  • 68. Data: 2012-07-05 10:51:50
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 04 Jul 2012 22:21:36 +0200,
    anacron <a...@a...pl> screamed:

    > dpkg -l| awk '/^ii/ && /rozum/ {print $2}'|xargs -n1|dpkg -P zrobiłeś
    > sobie na mózgu, czy jak? ;)

    Za takiego martwego kota należy się jeden pas po rzyci.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 10:51:22 user up 13220 days, 22:46, 1 user, load average: 0.01, 0.89, 0.19 ]

    No electrons were harmed in the creation of this message.