  • 1. Data: 2012-07-03 12:14:28
    Temat: tanie czesci - fiat, alfa..
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    Znacie jakies sklepy z czesciami z dobrymi cenami?
    Nie takie, gdzie przebitka jest 50%...

  • 2. Data: 2012-07-03 12:47:19
    Temat: Re: tanie czesci - fiat, alfa..
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-03 10:14:28 +0000, wchpikus <w...@w...wp.pl> said:

    > Witam!
    > Znacie jakies sklepy z czesciami z dobrymi cenami?
    > Nie takie, gdzie przebitka jest 50%...

    Kupisz byle co, byle tanio?
    Czy może szukasz czegoś konkretnego?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2012-07-03 13:08:09
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Potrzebuje:
    Kolo dwumasowe
    sprzęgło (kompletne, tarcza docisk)
    wysprzęglik
    Uszczelniacze, jak sa potrzebne.
    Czy coś jeszcze jest w zestawie przeniesienia napędu?

    LUK lub Valeo, lub cos podobnego
    Stilo 1.9 2003r 85KW (115PH)

  • 4. Data: 2012-07-03 13:19:19
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Znacie jakies sklepy z czesciami z dobrymi cenami?
    > Nie takie, gdzie przebitka jest 50%...

    allegro zwykle prezentuje duży przekrój cen i jakości części zamiennych.

  • 5. Data: 2012-07-03 15:54:54
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Znacie jakies sklepy z czesciami z dobrymi cenami?
    > Nie takie, gdzie przebitka jest 50%...
    napisz do mnie na priva:
    heavy_ ten dziwny znaczek
    @op.pl

    powiem ci co ja znalazłem i gdzie kupuję,
    a kupuję wlasnie wszystko do wloszczyzny.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 6. Data: 2012-07-03 21:55:55
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-03 12:14, wchpikus pisze:
    > Witam!
    > Znacie jakies sklepy z czesciami z dobrymi cenami?
    > Nie takie, gdzie przebitka jest 50%...

    Swoja drogą 50% to jeszcze "po Bożemu"...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2012-07-04 07:25:54
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > Swoja drogą 50% to jeszcze "po Bożemu"...

    Tak myslisz?
    Dla przykladu...sprzeglo (tarcza docisk) normalnie 415zl..w sklepach
    innych sic!! 1300zl???
    To chyba przegiecie..

  • 8. Data: 2012-07-04 08:18:45
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-04 07:25, wchpikus pisze:

    > Tak myslisz?
    > Dla przykladu...sprzeglo (tarcza docisk) normalnie 415zl..w sklepach
    > innych sic!! 1300zl???
    > To chyba przegiecie..

    Ale 50% z 415zł to 207,50zł marży dla sprzedawcy co daje cenę dla
    klienta 622,50zł - nie jest w miarę uczciwą ceną w porównaniu do 1300zł? ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2012-07-04 08:21:20
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > Ale 50% z 415zł to 207,50zł marży dla sprzedawcy co daje cenę dla
    > klienta 622,50zł - nie jest w miarę uczciwą ceną w porównaniu do 1300zł? ;)

    620 to rozumiem, ale nie wiem skad warsztaty biora cene 1300..z kosmosu?
    Rozumiem ze chca zarobic na czesciach, ale az tyle?
    Do tego nie podejma sie roboty jak nie kupisz u nich czesci..paranoja.

  • 10. Data: 2012-07-04 09:20:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 08:21:20 +0200, wchpikus napisał(a):

    > 620 to rozumiem, ale nie wiem skad warsztaty biora cene 1300..z kosmosu?
    > Rozumiem ze chca zarobic na czesciach, ale az tyle?

    No wiesz, wolnosc gospodarcza mamy.
    Jeden moze oferowac sprzeglo za 300, drugi za 800. Klient decyduje co
    kupuje ... i nie zawsze to za 300 sie oplaca.
    Przy czym to ceny dystrybutora, w sklepie bedzie np 400 i 1100, a warsztat
    sobie policzy za przywiezienie jeszcze troche.

    > Do tego nie podejma sie roboty jak nie kupisz u nich czesci..paranoja.

    No panie - kupisz pan byle g*, pasowac nie bedzie, potem sie rozleci, a
    pretensje bedziesz pan mial do nas mechanikow. My wsadzamy dobre sprzegla i
    bierzemy odpowiedzialnosc za swoja robote. Tylko dobre sprzegla kosztuja
    1300 :-)

    A przy takiej roznicy cen ... pewnie aso. U nas panei sa oryginalne czesci
    i kosztuja ile kosztuja. I byle czego nie wsadzamy, patrz poprzedni akapit.

    J.