  • 51. Data: 2012-07-04 21:48:00
    Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 4 Jul 2012 21:31:15 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo na naszych wspanialych drogach to juz raczej na nic innego czasu
    >nie bylo, ale nie mowie nie - tirmani jakos podobnie jezdza, kurierzy
    >raczej nie, bo by za drogo bylo.

    Po 800 kilometrach po polskich drogach jesteś padnięty na twarz. Może
    będziesz w stanie zrobić kolejne 800 kilometrów na drugi dzień. Ale
    dalej nie pociągniesz, bo fizycznie nie dasz rady. I tak jak mówisz -
    na nic więcej nie ma czasu. Wątpię żeby mu ktoś płacił za jeżdżenie,
    gdzie czas na jakąś parcę?
    Motyliński bajki wstawia w każdym poście, sam się już gubi w tym co
    pisze.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 52. Data: 2012-07-04 21:49:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 03 Jul 2012 23:58:51 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Ja po
    >prostu rzadko zwalniam. :)

    Nawet sygnalizacja Ci nie przeszkadza. To już wiemy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 53. Data: 2012-07-04 21:53:01
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 04 Jul 2012 02:34:42 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Kurde ludzie zróbmy zlot obok jakiegoś toru,

    Zorganizuj, myślę że spora część pmsu z chęcią przyjedzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 54. Data: 2012-07-04 21:58:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-04 21:53, jerzu pisze:

    > Zorganizuj, myślę że spora część pmsu z chęcią przyjedzie.

    Ja może bez chęci, ale z ciekawości - podobnie jak z innymi.
    Przy okazji zweryfikuję wiedzę Motylińskiego w zakresie
    administracji linuxami, ze szczególnym uwzględnieniem
    Debiana, o czym pisał we wcześniejszej odsłonie swej twórczości.

  • 55. Data: 2012-07-04 22:02:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Wednesday, July 4, 2012, 9:48:00 PM, you wrote:

> [...]
    > dalej nie pociągniesz, bo fizycznie nie dasz rady. I tak jak mówisz -
    > na nic więcej nie ma czasu. Wątpię żeby mu ktoś płacił za jeżdżenie,

    Co Ty, kwa!, wiesz o codziennym jeżdżeniu setek kilometrów Jerzu?
    Przecież Ty amator jesteś a nie taki zawodowiec jak on.

    > Motyliński bajki wstawia w każdym poście, sam się już gubi w tym co
    > pisze.

    To on nie jest guru od jeżdżenia?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 56. Data: 2012-07-04 22:03:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Wednesday, July 4, 2012, 9:53:01 PM, you wrote:

    > Zorganizuj, myślę że spora część pmsu z chęcią przyjedzie.

    Ze zniczami...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 57. Data: 2012-07-04 22:04:58
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Ale sobie grabisz... I kiedys się dograbisz.

    Nycz ależ ja poważnie, jak widzisz świat jest mały, bardzo mały i
    poważnie radze zajmij się lepiej żoną. Jeśli sobie życzysz Twoje brudy
    rodzinne mogę zacząć tu publicznie roztrząsać.

  • 58. Data: 2012-07-04 22:06:52
    Temat: Re: A jednak mia?em racj?... - ponadnormatywne spalanie i30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 21:31, J.F pisze:

    > I co - ktos ci placil za testowanie auta, czy za kuriera robiles ?

    Nie, ale opłacało mi się finansowo bardzo.

  • 59. Data: 2012-07-04 22:07:54
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jt27q8$1a2$1@mx1.internetia.pl>:

    > Nycz ależ ja poważnie,

    Nawet nie wiesz komu odpisujesz.

    > jak widzisz świat jest mały, bardzo mały i
    > poważnie radze zajmij się lepiej żoną. Jeśli sobie życzysz Twoje brudy
    > rodzinne mogę zacząć tu publicznie roztrząsać.

    Życzę sobie.

    --
    Tomasz Nycz

  • 60. Data: 2012-07-04 22:09:10
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 21:48, jerzu pisze:

    > Po 800 kilometrach po polskich drogach jesteś padnięty na twarz.

    No mniej więcej 12 godzin dziennie za kółkiem. Padnięty to mało
    powiedziane, ale sytuacja była tak, że trzeba było zęby zacisnąć i przeżyć.