  • 1. Data: 2012-07-03 18:33:24
    Temat: CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogówce?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
    Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
    czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się
    pofatyguję i nagranie złoże drogówce.

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-07-03 18:36:47
    Temat: Re: CWL 7U98 na czerwonym, warto zanieść drogówce?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-03 18:33, anacron pisze:
> [...]
    > Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
    > czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się

    Daj spokój. Szkoda fatygi. Mailem podeślij komendantowi.

  • 3. Data: 2012-07-03 18:40:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

> [...]
    > jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na czerwonym (dla siebie).
    > Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się pofatyguję i nagranie

    Pokaż to lekarzowi i razem o tym podyskutujcie.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2012-07-03 18:45:44
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
    > czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się

    Wybacz, ale to nagranie tylko świadczy o Twoim braku znajomości PoRD.
    Pomijam już słownictwo i zachowanie wobec innych kierowców, bo jest na
    prawdę żałosne.
    Wjeżdzasz na zakorkowane skrzyżowanie, na którym stoją już samochody
    próbujące opuścić to skrzyżowanie, na długo zanim dojeżdzasz do tego
    skrzyżowania.
    Pakujesz się na siłę i do tego się awanturujesz. To, że Tobie zapaliło się
    zielone światło nie oznacza, że masz prawo pakować się na takie skrzyżowanie
    i do tego wymuszać pierwszeństwo na innych kierowcach.

  • 5. Data: 2012-07-03 18:47:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-07-03 18:45, Plumpi pisze:
> [...]
    > zielone światło nie oznacza, że masz prawo pakować się na takie skrzyżowanie
    > i do tego wymuszać pierwszeństwo na innych kierowcach.

    Zachowanie godne rasowego drecha. Tylko dlaczego się ukrywa w
    koreańcach, zamiast kupić rasowy dresowóz?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2012-07-03 18:50:25
    Od: Jasio <n...@o...pl>

> [...]
    > Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
    > czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się

    Art 25.4.1 PORD to już kolegi nie obowiązuje?

  • 7. Data: 2012-07-03 18:56:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-07-03 18:50, Jasio pisze:

    > Art 25.4.1 PORD to już kolegi nie obowiązuje?

    Koledzy komendantów są ponad wszystkim. Kto z nich by się tam jakimś
    PoRDem przejmował?

  • 8. Data: 2012-07-03 19:22:09
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-03 16:33:24 +0000, anacron <a...@a...pl> said:

    > http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
    > Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
    > czerwonym

    Tobie?
    ;>

    > (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się
    > pofatyguję i nagranie złoże drogówce.

    Fajnie musi wigilia BN wyglądać u ciebie.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2012-07-03 19:42:09
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-03 18:33, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=CDUctA3diOA
    > Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
    > czerwonym (dla siebie).

    Na twoje własne życzenie. Hint: zielony sygnał oznacza tylko zezwolenie,
    a nie obowiązek wjazdu na skrzyżowanie.

    > Chyba się pofatyguję i nagranie złoże drogówce.

    Jeśli tak bardzo chcesz dostać mandat...

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 10. Data: 2012-07-03 19:46:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Tuesday, July 3, 2012, 6:33:24 PM, you wrote:

> [...]
    > Ja to mam pecha, dziś znów jakiś matoł zapakował mi się pod maskę na
    > czerwonym (dla siebie). Następny będzie Hammer z kratownicą. Chyba się

    Mam nadzieję, że za wymuszanie pierwszeństwa przypierdolą ci taki
    mandat, że do końca życia zapamiętasz, ze pierwszeństwo ma
    opuszczający skrzyzowanie.

    --
    Best regards,
    RoMan