  • 41. Data: 2012-07-04 10:42:31
    Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Wednesday, July 4, 2012, 2:04:17 AM, you wrote:

    > Zaczynam wierzyć, że masz naprawdę coś pod deklem spieprzone...

    Naprawdę piszesz do lustra...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2012-07-04 10:50:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TM,

    Wednesday, July 4, 2012, 9:09:46 AM, you wrote:

    > Panowie, załatwiajcie porachunki między sobą na ubitej ziemi, a nie tutaj. To co
    > robicie jest żałosne. Zaśmiecacie grupę swymi wątpliwej jakości konstatacjami i
    > wulgaryzmami.

    A z jakiej choinki ty się urwałeś?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2012-07-04 19:46:46
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jt01oj$rok$1@mx1.internetia.pl>:

    > Przecież to jest logiczne, tankuje za swoje tylko swój samochód,

    Ten, co to w 42 dni zrobił 30 00 kilometrów, sam pisałeś, więc nie
    zaprzeczysz

    > służbowe tankowane jest na kartę paliwową firmy.

    Bajaj dalej

    > zresztą o ile pamiętam ktoś Ci na tacy podsunął.

    Mnie podsunął?

    --
    Tomasz Nycz

  • 44. Data: 2012-07-04 20:01:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 19:46, 'Tom N' pisze:
    > Ten, co to w 42 dni zrobił 30 00 kilometrów, sam pisałeś, więc nie
    > zaprzeczysz

    Tak i w czym problem?

  • 45. Data: 2012-07-04 20:28:36
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "anacron" <a...@a...pl> wrote in message

    > Tak i w czym problem?

    714 km dziennie dzien w dzien przez 42 dni? Bajki spod nierownego sufitu...

    --
    Axel

  • 46. Data: 2012-07-04 20:33:01
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Axel w <news:jt220n$59e$1@inews.gazeta.pl>:

    > "anacron" <a...@a...pl> wrote in message

    > 714 km dziennie dzien w dzien przez 42 dni?

    To tylko prywatny, a pewnie drugie tyle służbowymi...

    --
    Tomasz Nycz

  • 47. Data: 2012-07-04 20:53:15
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 20:28, Axel pisze:

    > "anacron" <a...@a...pl> wrote in message

    > 714 km dziennie dzien w dzien przez 42 dni? Bajki spod nierownego
    > sufitu...

    Jak byś wybierał się przez włocławek daj znać, pokaże Ci książkę
    serwisową od KIA popatrzysz sobie na daty przy przeglądach i ewentualnie
    zadzwonisz do ASO aby potwierdzić. To, że tobie się coś wydaje
    niemożliwym nie znaczy, że nie jest. Fakt, jest to ekstremum, bo nie
    pamiętam, abym nigdy wcześniej, ani nigdy później w półtora miesiąca
    zrobił 30 tys. km, ale jednak zdarzyło się. Jak już książkę piszesz do
    100 auto dobiło po 9 miesiącach, po dwóch latach miało niespełna 170
    tys, aby w trzecim zrobić tylko 55 tys. Miałem np. (to do innego
    rozdziału Twojej książki) okres, że co dzień przez ponad 3 tygodnie
    pokonywałem trasę Włocławek -> Poznań -> Wrocław -> Grodzisk Mazowiecki
    -> Włocławek. Czyli przez trzy tygodnie dzień w dzień w tym w soboty i
    niedziele dziennie robiłem coś około 800km.

  • 48. Data: 2012-07-04 20:54:45
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-04 20:33, 'Tom N' pisze:

    > To tylko prywatny, a pewnie drugie tyle służbowymi...

    Nycz kurwo dam Ci dobrą radę, odpierdol się i nienadinterpretuj moich
    słów, bo przestaje to być śmieszne, zajmij się lepiej zoną, bo wydaje
    się, że nie wiesz co się w rodzinie dzieje.

  • 49. Data: 2012-07-04 21:05:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Wednesday, July 4, 2012, 8:54:45 PM, you wrote:

    > Nycz kurwo dam Ci dobrą radę, odpierdol się i nienadinterpretuj moich
    > słów, bo przestaje to być śmieszne, zajmij się lepiej zoną, bo wydaje
    > się, że nie wiesz co się w rodzinie dzieje.

    Ale sobie grabisz... I kiedys się dograbisz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 50. Data: 2012-07-04 21:31:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Zeskanuj, wrzuc na www.

> [...]
    >-> Włocławek. Czyli przez trzy tygodnie dzień w dzień w tym w soboty
    >niedziele dziennie robiłem coś około 800km.

    I co - ktos ci placil za testowanie auta, czy za kuriera robiles ?

    Bo na naszych wspanialych drogach to juz raczej na nic innego czasu
    nie bylo, ale nie mowie nie - tirmani jakos podobnie jezdza, kurierzy
    raczej nie, bo by za drogo bylo.

    J.