  • Data: 2015-12-18 01:12:59
    Temat: Re: A gdybym jednak chciał kupić zastępnik żarówki...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello yabba,

    Friday, December 18, 2015, 12:09:14 AM, you wrote:

    > Ogrzewa powietrze w domu czy można to jakoś podpiąć do CO?

    Ogrzewa powietrze.

    > Możesz podrzucić jakiś przykład takiego klimatyzatora?

    Praktycznie każdy współczesny split. Trzeba uważać na starsze, bo te
    miewały grzałki zamiast odwrócenia obiegu.

    W domu mam już od 2.5 roku castoramowy Blyss z pierwszej serii pod tą
    marką. Chłodzi, grzeje i kosztował 999PLN wtedy. Montaż prawie drugie
    tyle :(

    --
    Best regards,
    RoMan