    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: A gdyby zamiast AC w domu było DC....
    Date: Wed, 13 Aug 2014 15:38:42 +0200
    <1...@p...pl.invalid>
    <lsfof9$dff$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    >> 1. wifi=>wifi: ~3MB/s
    >
    > Słabiutko...

    Ano słabiutko. U kolegów podobnie słabiutko. To czemu mam lubić?

    > Jasne. Wszędzie dyski SSD, żeby to przyjąć.

    Po stronie serwera macierz 3x2TB w RAID5, w laptopie jak piszesz.
    Serwer ma dwie linie gigabitowe do routera.

    > O ile masz SZYBKIE SSD pod SATA3 podpięte.

    A Ty w urządzeniu przenośnym używasz jeszcze dysku mechanicznego?
    Toż to świra można dostać czekając na podniesienie się systemu...

    > Miracast jest bezprzewodowy, nie myl z DLNA.

    Nie wiem, co to jest Miracast. Telewizor ma kabel, a co sobie
    po nim puszcza, to nie wnikam na poziomie jego firmware. Tnę
    dziwne protokoły i adresy na routerze oraz na maszynach wirtualnych.

    > Masz mało urządzeń po prostu.

    Aktywnie staram się ich mieć jak najmniej.

    > Pogodę sprawdzić, zadania w kalendarzu, znaleźć coś na szybko na Wiki,
    > bez podnoszenia dupy z kanapy, znaleźć tłumaczenie jakiegoś słówka,
    > które akurat by się przydało. No i przede wszystkim - poczytać
    > książki.

    No dokładnie. A do poważnych zastosowań mam co najmniej
    jeden w pokoju gigabitowy kabelek. Po co się mam ograniczać
    do jednego rozwiązania, skoro nawet najtańszy router pozwala
    mieć dwa równolegle?

    Pozdrawiam, Piotr