  • 1. Data: 2009-06-16 17:23:29
    Temat: "A do Play drożej"
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Zabiła mnie ta reklama. xD
    Pierwszy raz dziś widziałem, więc na YT pewnie jeszcze nie będzie.
    W każdym razie chodzi o nową(?) reklamę heyah.

    --
    wo_Ohoo!

  • 2. Data: 2009-06-16 17:27:54
    Temat: Re: "A do Play drożej"
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    woohoo pisze:
    > Zabiła mnie ta reklama. xD
    > Pierwszy raz dziś widziałem, więc na YT pewnie jeszcze nie będzie.
    > W każdym razie chodzi o nową(?) reklamę heyah.

    na YT już dawno jest ;)

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 3. Data: 2009-06-16 17:30:39
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Skorupa:
    > na YT już dawno jest ;)

    Fakt.
    Co nie zmienia faktu, że tekst mistrzowski. (;

    --
    wo_Ohoo!

  • 4. Data: 2009-06-16 17:49:46
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Co nie zmienia faktu, że tekst mistrzowski. (;

    Chwalić się, że ma się drogie połaczenia? Rzczywiście mistrzowskie ;-).
    Przecież w Play jest tanio też do Play...

  • 5. Data: 2009-06-16 17:52:39
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Skylla:
    > Chwalić się, że ma się drogie połaczenia? Rzczywiście mistrzowskie ;-).

    Nie wiem, jak inni, ale ja byłbym skłonny za sam ten tekst kupić starter
    heyah, gdybym potrzebował nowego numeru.
    Ale rozumiem, że nie wszystkim muszą się podobać tego typu
    nonkonformistyczne zagrywki. (-:

    --
    wo_Ohoo!

  • 6. Data: 2009-06-16 18:07:58
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > W każdym razie chodzi o nową(?) reklamę heyah.

    to jest paniczna reakcja jakaś,
    do mnie wydzwaniają z ofertą przedłużenia numerów jakby sraczki dostali
    nic ciekawego nie proponując, tylko "czy może do Pana podjechać nasz
    przedstawiciel",

    niech spierdalają, pierwszy padł blueconnect - teraz mam playa, lepiej
    działa za prawie 3x taniej,

    P.

  • 7. Data: 2009-06-16 19:08:01
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Skylla pisze:

    > Chwalić się, że ma się drogie połaczenia? Rzczywiście mistrzowskie ;-).
    > Przecież w Play jest tanio też do Play...

    Ale to nie o to chodzi. Fajna odpowiedź na "prześwietlamy ofertę". :)

  • 8. Data: 2009-06-16 20:19:28
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    woohoo pisze:
    > Zabiła mnie ta reklama. xD
    > Pierwszy raz dziś widziałem, więc na YT pewnie jeszcze nie będzie.
    > W każdym razie chodzi o nową(?) reklamę heyah.

    szczyt czerstwości

  • 9. Data: 2009-06-16 20:25:14
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    > szczyt czerstwości

    Gratuluję bycia na bieżąco z reklamami.
    Musisz wieść naprawdę ciekawe życie.

    --
    wo_Ohoo!

  • 10. Data: 2009-06-16 20:39:48
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    woohoo pisze:

    > Gratuluję bycia na bieżąco z reklamami.
    > Musisz wieść naprawdę ciekawe życie.

    A tu news z wczoraj:
    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2270
    4&link=Nowa,Heyah,%E2%80%93,No,to,sru!,hitem,Youtube

    --
    Pozdr.
    Skorupa