  • 11. Data: 2009-06-16 23:27:12
    Temat: Re: "A do Play drożej""
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-06-2009 o 21:08:01 Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):

    > Ale to nie o to chodzi. Fajna odpowiedź na "prześwietlamy ofertę". :)

    Dokładnie. Działanie psychologiczne. Drożej to gorzej. Gorzej to Play :)

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 12. Data: 2009-06-17 01:12:24
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > to jest paniczna reakcja jakaś,
    > do mnie wydzwaniają z ofertą przedłużenia numerów jakby sraczki dostali
    > nic ciekawego nie proponując, tylko "czy może do Pana podjechać nasz
    > przedstawiciel",

    Jak mnie sie pytali, czy chce sobie przedluzyc numer, to powiedzialem, ze
    bardzo chetnie - na 14 cyfrowy....
    Ale Pani nie zalapala dowcipu :(

    Pozdrawiam
    Michal

  • 13. Data: 2009-06-17 06:23:05
    Od: "barum" <b...@g...pl>

    woohoo <2...@D...pl> napisał(a):
    > Musisz wieść naprawdę ciekawe życie.

    No... Ty zapewne cholernie inspirujące, skoro głupia reklama ma na Ciebie
    takie działanie:

    "... byłbym skłonny za sam ten tekst kupić starter heyah, gdybym potrzebował
    nowego numeru."

    Stanik se kup, też widziałem fajne reklamy ;)

    barum

  • 14. Data: 2009-06-17 08:13:48
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-06-2009 o 08:23:05 barum <b...@g...pl> napisał(a):

    > Stanik se kup, też widziałem fajne reklamy ;)

    Łomatko, ludzie, co to za wycieczki osobiste, to nie czat na on onecie,
    opamiętajta się troche lub nie czytajcie grupy w ogóle bo przez takie
    posty innym sie odechciewa.

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 15. Data: 2009-06-17 08:28:36
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Zabiła mnie ta reklama. xD
    > Pierwszy raz dziś widziałem, więc na YT pewnie jeszcze nie będzie.
    > W każdym razie chodzi o nową(?) reklamę heyah.

    w oryginale brzmi to mniej wiecej tak:
    "a do play drozej absurdalnie" (myslinik - proste)

  • 16. Data: 2009-06-17 08:29:37
    Od: "barum" <b...@g...pl>

    Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):
    > Łomatko, ludzie, co to za wycieczki osobiste, to nie czat na on onecie,
    > opamiętajta się troche lub nie czytajcie grupy w ogóle bo przez takie
    > posty innym sie odechciewa.

    Wyluzuj. Po prostu zdziwiło mnie, że na kogoś treść reklamy może mieć wpływ
    inny niż czysto informacyjny.

    barum

  • 17. Data: 2009-06-17 09:23:30
    Temat: Re:
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Weźcie pod uwagę, że info o innej stawce do Play musi się pojawić w reklamie.
    Zatem Heyah nie wcisnęła tego na siłę, tylko ładnie to ograła. liczba odsłon
    na YT i komentarze pod filmikiem to potwierdzają

  • 18. Data: 2009-06-17 13:27:09
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    woohoo pisze:

    > Gratuluję bycia na bieżąco z reklamami.
    > Musisz wieść naprawdę ciekawe życie.

    Tutaj to też już było. Wystarczało sprawdzić zanim sie napisało bzdet.

  • 19. Data: 2009-06-21 06:22:13
    Od: TGor <g...@w...peel>

    michaça pisze:

    > w oryginale brzmi to mniej wiecej tak:
    > "a do play drozej absurdalnie" (myslinik - proste)

    Nie, tak to nie brzmi.
    TG

    PS nie, żeby to było ważne

  • 20. Data: 2009-06-21 09:56:14
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    barum wrote:
> [...]
    > potrzebował nowego numeru."
    >
    > Stanik se kup, też widziałem fajne reklamy ;)

    A ty kup coś na rozum, bo ci go brakuje.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)