  • 1. Data: 2009-06-16 16:35:58
    Temat: Darmowe doładowanie
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Przechodziłem dziś z psem na spacerze koło kiosku i słyszę, że kioskarka -
    starsza pani - coś do mnie krzyczy. Podchodzę do okienka, a ona się pyta,
    czy mam telefon. Ja trochę zdezorientowany, mówię, że mam. Ta pyta - jaki.
    Pokazuję. Następnie pyta, czy mogłaby zadzwonić. Odpowiadam, że niestety mam
    już puste konto (10 gr). Ona pyta w jakiej sieci, po czym drukuje kupon
    doładowujący za 5 zł. Doładowałem. Napisała mi na kartce numer. Wystukałem.
    Podałem jej. Zadzwoniła. I chyba nie będzie grzechem, jeśli zdradzę treść
    rozmowy, bo była dość treściwa: "Janusz, wpadnij do mnie później. No.". Z
    konta ubyło 9 groszy. Nie rozumiem, ale co się ubawiłem, to moje. ((:

  • 2. Data: 2009-06-16 17:16:25
    Temat: Re: Darmowe doładowanie
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-06-16 18:35, woohoo pisze:
    > I chyba nie będzie grzechem,
    > jeśli zdradzę treść rozmowy, bo była dość treściwa: "Janusz, wpadnij do
    > mnie później. No.". Z konta ubyło 9 groszy. Nie rozumiem, ale co się
    > ubawiłem, to moje. ((:

    Widocznie korzyść, jaką ta babka osiągnie ze spotkania jest większa niż
    5 zł. ;)

    --
    pzdrv!
    ggx

  • 3. Data: 2009-06-16 23:22:48
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-06-2009 o 19:16:25 ggx <g...@g...ggx> napisał(a):

    > Widocznie korzyść, jaką ta babka osiągnie ze spotkania jest większa niż
    > 5 zł. ;)

    A druga sprawa to koszta amortyzacji ;)

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-06-17 05:05:52
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 16 Cze, 18:35, "woohoo" <2...@D...pl> wrote:
    > Przechodziłem dziś z psem na spacerze koło kiosku i słyszę, że kioskarka -
    > starsza pani - coś do mnie krzyczy.

    Może kręcili 'Uważaj na kioskarza' i miałeś bliskie spotkanie z Jerzym
    Kryszakiem ? :)

  • 5. Data: 2009-06-17 18:40:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    raz-dwa-trzy pisze:

    > Może kręcili 'Uważaj na kioskarza' i miałeś bliskie spotkanie z Jerzym
    > Kryszakiem ? :)

    Niezły model ten Kryszak :-) Jeden chłopak go rozpoznał to tak go
    popędził, że hoho -żeby inni w kolejce się nie pokapowali, że to on.

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-06-18 16:11:55
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    woohoo pisze:
> [...]
    > jeśli zdradzę treść rozmowy, bo była dość treściwa: "Janusz, wpadnij do
    > mnie później. No.". Z konta ubyło 9 groszy. Nie rozumiem, ale co się

    Tylko kto w dzisiejszych czasach nie ma komorki? No kto??

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 7. Data: 2009-06-19 05:15:41
    Od: "robson.z.pracy" <r...@e...gmail.com>

    Dnia 18-06-2009 o 18:11:55 ztomasz <z...@o...pl> napisał(a):

    > Tylko kto w dzisiejszych czasach nie ma komorki? No kto??

    Więzień?

    --
    A to moja sygnaturka...

  • 8. Data: 2009-06-19 07:31:14
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdradzę treść rozmowy, bo była dość treściwa: "Janusz, wpadnij do mnie
    > później. No.". Z konta ubyło 9 groszy. Nie rozumiem, ale co się ubawiłem,

    pani poprostu zadzwoniła do kochanka że ma wolną chatę :)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły