  • 1. Data: 2009-06-16 13:36:38
    Temat: NOKIA 6030 klopot z ustawieniami
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    jak w nokia 6030 wyłaczyć 'ERA' pośrodku wyświetlacza?

    na wyświetlaczu jest zdjęcie, i 'ERA' na czole. wygląda to debilnie.
    wczesniej aparat był z kartą PLUSa i ten problem nie występował.

    1. ustawienia wyświetlacza - logo operatora - i tu nie ma możliwości zmiany,
    a domyslnie w telefonie ustawione jest (fabrycznie?) "nie".
    'ERA' wciąż na czole...
    2. ustawienia telefonu - wyświetlanie informacji o sieci - ustwiłam zarówno
    'tak' jak i 'nie' i nie ma różnicy,
    'ERA' wciąż na czole...

    lubię ERĘ i tak-taka, ale nie na twarzy...
    jak to usunąć?

  • 2. Data: 2009-06-17 15:56:25
    Temat: Re: NOKIA 6030 klopot z ustawieniami
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h18733$211r$1@opal.icpnet.pl, *Końrad(o)* wrote:
> [...]
    > wczesniej aparat był z kartą PLUSa i ten problem nie występował.
    >
    > lubię ERĘ i tak-taka, ale nie na twarzy...

    wyslac sobie puste logo operatora dla ustawien Ery.
    Teraz masz takie puste logo wyslane dla Plusa.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-06-17 16:11:30
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:h1b3r9$72o$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > wyslac sobie puste logo operatora dla ustawien Ery.
    > Teraz masz takie puste logo wyslane dla Plusa.

    błagam, rozjaśnij mi w głowie, bo nie wiem jak to zrobić.

  • 4. Data: 2009-06-17 18:36:54
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h1b4j5$2fsr$1@opal.icpnet.pl, *Końrad(o)* wrote:

    > błagam, rozjaśnij mi w głowie, bo nie wiem jak to zrobić.

    Skoro nie wiesz to bedziesz płacil ;-) Bo jak bys wiedzial to zrobilbys
    sobie za darmo ;-)

    A co do szczegoloe - nie łaska googla zapytac ?

    Wpisalem: puste logo nokia 6030
    i pierwszy link wyjasnia sprawe.
    i za drobne 2,44zl "naprawi" ci wyswietlacz ;-)

  • 5. Data: 2009-06-18 12:01:49
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:h1bd88$sha$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Skoro nie wiesz to bedziesz płacil ;-) Bo jak bys wiedzial to zrobilbys
    > sobie za darmo ;-)

    dowiedziałem się, i dziękuję za pomoc, bo naprowadziłeś mnie tym:

    > Wpisalem: puste logo nokia 6030

    jestem wdzięczny, logo ERA usunięte z twarzy.
    pozdrawiam