  • 1. Data: 2009-06-16 13:57:49
    Temat: Rozmawiam z osobą A, nagle słyszę głos osoby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@g...com>

    Witam

    To mój pierwszy post tutaj i nie jestem do końca pewny czy to
    odpowiednia grupa więc proszę o wyrozumiałość.

    Właśnie skończyłem rozmowę przez moją nokię e61i.
    Podczas tej rozmowy nagle usłyszałem w słuchawce głos jakiejś kobiety,
    cośtam sobie mówiła a za chwilę już spowrotem słyszałem swojego
    pierwotnego rozmówcę.

    Używam telefonu komórkowego już ponad 6, 7 lat i nigdy coś takiego mi
    się nie zdażyło.

    Zapytałbym czy to możliwe no ale teraz już wiem, że tak.

    Zapytam w takim razie jak to się mogło stać i czy jest to specyfika
    technologii gsm czy może np mój telefon jest temu winien ?

    --
    pozdrawiam
    Łukasz Wojciechowski

  • 2. Data: 2009-06-16 14:00:54
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    >pierwotnego rozmówcę.

    Jest to częsty objaw przy założonym podsłuchu (miks kanałów)
    Niekoniecznie ty byłeś figurantem, może twój rozmówca

  • 3. Data: 2009-06-16 14:10:15
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Łukasz Wojciechowski pisze:
> [...]
    >
    > Zapytam w takim razie jak to się mogło stać i czy jest to specyfika
    > technologii gsm czy może np mój telefon jest temu winien ?

    dobre 10-11 lat temu miałem dziwny przypadek. jecałem ze swoją drugą
    połówką autobusem zadzwonił mój telefon. W momencie odebrania rozmowy
    zaczął dzwonić telefon lubej. Rozmowa na moim telefonie została nie
    połączona a po odebraniu przez lubą swojego telefonu okazało się że to
    telefon do mnie na mój numer. Tak jakby rozmowa przeskoczyła z mojego
    telefonu na jej, dziwy ;) Działo się wtedy w Idei

  • 4. Data: 2009-06-16 15:05:06
    Od: ant <a...@n...tld>

    osiek wrote:

> [...]
    > telefon do mnie na mój numer. Tak jakby rozmowa przeskoczyła z mojego
    > telefonu na jej, dziwy ;) Działo się wtedy w Idei

    Pewnie iskra przeskoczyła ;)

  • 5. Data: 2009-06-16 21:15:11
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Zapytam w takim razie jak to się mogło stać i czy jest to specyfika
    > technologii gsm czy może np mój telefon jest temu winien ?

    Osoba A też GSM była czy stacjonarny?
    Jezeli stacjonarny TPSA i do tego przesyłany drogą radiowa to najmniejszy
    problem zeby słyszeć a co ciekawsze wtrącić się do waszej rozmowy ;)

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    dB Race 145.5dB ;)

  • 6. Data: 2009-06-16 23:21:21
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    A ja od kilku lat, raz na pół roku czy rok, mam taki przypadek że po
    wybraniu numeru nie słyszę odbiorcy tylko siebie :) Właściwie to
    niezależnie od operatora (kilka dni temu w Play mi się to przytrafiło) i
    telefonu bo było ich wiele. I skąd takie przypadki? Po stronie operatora
    to czy telefonu?

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 7. Data: 2009-06-17 00:25:50
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@g...com>

    On 16 Cze, 16:00, "adam" <1...@w...pl> wrote:

    > Jest to częsty objaw przy założonym podsłuchu (miks kanałów)
    > Niekoniecznie ty byłeś figurantem, może twój rozmówca

    Oops
    Ciekawe jak wiele trzeba obecnym władzom aby założyć podsłuch. Jeśli
    donos lub dwa "życzliwych" obywateli wystarczy to niedobrze - mam
    nadzieję, że tak nie jest.

  • 8. Data: 2009-06-17 00:26:40
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@g...com>

    On 16 Cze, 23:15, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:

    > Osoba A też GSM była czy stacjonarny?
    > Jezeli stacjonarny TPSA i do tego przesyłany drogą radiowa to najmniejszy
    > problem zeby słyszeć a co ciekawsze wtrącić się do waszej rozmowy ;)

    Osoba A to również GSM - nawet ten sam operator.

  • 9. Data: 2009-06-17 13:52:26
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    >niezależnie od operatora (kilka dni temu w Play mi się to przytrafiło) i
    >telefonu bo było ich wiele. I skąd takie przypadki? Po stronie operatora

    Od tego ze masz podsluch zalozony...?

  • 10. Data: 2009-06-18 16:10:27
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    > Zapytam w takim razie jak to się mogło stać i czy jest to specyfika
    > technologii gsm czy może np mój telefon jest temu winien ?

> [...]

    Mnie wpadlo tak do glowy, ze moze przez przypadek wlaczyles rozmowe
    konferencyjna i wykonal telefon polaczenie do innej osoby i w ten
    cudowny sposob uslyszales kogos innego na linii. To oczywiscie
    przypuszczenie

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=