  • 1. Data: 2009-06-16 19:20:35
    Temat: Dual SIM i Skype lub Fring
    Od: Marcin Mały <m...@o...eu>

    Hej,
    czy ktoś się może orientuje, czy w Samsungu D980 Duos da się zainstalować
    Skype lub Fring?
    Czy w ogóle potraficie polecić jakieś telefony Dual SIM, które umożliwiają
    taką instalację? Przeglądając listę kompatybilnych modeli na stronach
    Skype i Fring nie znalazłem żadnych telefonów Dual SIM, a trochę mnie już
    znużyło noszenie dwóch aparatów...
    :-(
    --
    http://www.anglista.edu.pl
    http://marcin.anglista.edu.pl

  • 2. Data: 2009-06-16 20:45:20
    Temat: Re: Dual SIM i Skype lub Fring
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 21:20:35 +0200, Marcin Mały napisał(a):

> [...]
    > taką instalację? Przeglądając listę kompatybilnych modeli na stronach
    > Skype i Fring nie znalazłem żadnych telefonów Dual SIM, a trochę mnie już

    Acer DX900

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-06-16 23:24:46
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-06-2009 o 21:20:35 Marcin Mały <m...@o...eu> napisał(a):

    > czy ktoś się może orientuje, czy w Samsungu D980 Duos da się
    > zainstalować Skype lub Fring?

    A co, chcesz do drugiego gniazda włożyć kartę internetową i gadac przez
    voip? :) Niby fajnie ale jakość daje dużo do życzenia.. niestety..

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-06-17 11:16:52
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Waldek Godel wrote:
    > Acer DX900

    Niestety to jedyne rozwiązanie - ze wszystkimi jego wadami i wadami :)

    Jakub

  • 5. Data: 2009-06-17 11:52:00
    Od: Marcin Mały <m...@o...eu>

    Dzięki.