  • 1. Data: 2009-06-16 17:06:58
    Temat: subsidy code via imei - simlock przez kod K1 ORANGE
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    Witam,

    potrzebuje ściagnąć simlocka z Motoroli K1 z sieci Orange, najlepiej
    kodem - ponieważ nie mam czasu, żeby chodzić po serwisach.

    Jeśli ma ktoś wykupiony kredyt do serwera mógłby mi sprzedać kod za
    grosze? Akurat tak się składa, że telefon jest uszkodzony - czasami
    się włącza, a czasami nie - bateria wymieniona - podejrzewam, że może
    być to przeszczep z innego telefonu, ponieważ kupiłem go na bazarze.

    Nie mam kabla usb, żeby użyć mstoola, więc pozostaje mi tylko to.
    Jeśli ktoś może mi odsątpić taki kod za 10zł będę wdzięczny.

    Kod imei : 35 47 89 01 10 74 770 Motorola K1 Orange