  • 21. Data: 2014-03-14 16:03:06
    Temat: Re: 900kkm na LPG
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 13 Mar 2014 23:39:17 +0100, P.B. napisał(a):

    > Taka sama moc, a wolniej rusza. To szalenie ciekawe jak to się dzieje!

    Normalnie. Porównaj sobie jak się jedzie np. Polonezem i jakimś nowszym
    autem o podobnej mocy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 22. Data: 2014-03-14 17:03:25
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-03-14 14:24, anacron pisze:
    > znam kilku ludzi -
    > akurat przedstawicieli handlowych, którzy miesiąc w miesiąc kręcą po
    > blisko 20'000km.

    A czy ci przedstawiciele oprócz dojazdu i powrotu mają jeszcze jakieś
    zadanie do wykonania?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 23. Data: 2014-03-14 20:27:46
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 14 Mar 2014 17:03:25 +0100, LEPEK napisał(a):

    > A czy ci przedstawiciele oprócz dojazdu i powrotu mają jeszcze jakieś
    > zadanie do wykonania?

    Kręcąc 1000 kilometrów dziennie w każdy dzień roboczy, to muszą na amfie
    lecieć żeby nie zasnąć, bo jak 16-20 godzin jadą, pół godziny zejdzie na
    tankowanie i sikanie, drugie pół na zakupy w McDrive to na sen zostaje
    grubo poniżej minimum dla człowieka.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 24. Data: 2014-03-14 20:29:29
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 14 Mar 2014 16:03:06 +0100, MadMan napisał(a):

    > Normalnie. Porównaj sobie jak się jedzie np. Polonezem i jakimś nowszym
    > autem o podobnej mocy.

    No właśnie! Jaka jest różnica? Te nowsze mają tłustsze konie?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 25. Data: 2014-03-14 20:54:32
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 14 Mar 2014 20:29:29 +0100, P.B. napisał(a):

    > No właśnie! Jaka jest różnica? Te nowsze mają tłustsze konie?

    Najwidoczniej :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 26. Data: 2014-03-14 21:36:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-14 11:54, J.F. pisze:

    > A jak tylko jeden jest do wymiany ?

    To trzeba się zainteresować prowadnicami zacisku.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 27. Data: 2014-03-16 07:08:00
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    www.gzw.pl i masz naprawdę dobrze zrobioną instalację.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 28. Data: 2014-03-16 21:57:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 14 Mar 2014 14:24:07 +0100, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >znam kilku ludzi -
    >akurat przedstawicieli handlowych, którzy miesiąc w miesiąc kręcą po
    >blisko 20'000km.

    Jaka branża? Bo ja pracowałem jako PH w różnych branżach, i daleko mi
    do takich przebiegów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2014-03-17 00:09:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 16.03.2014 jerzu <t...@i...pl> napisał/a:

    > Jaka branża? Bo ja pracowałem jako PH w różnych branżach, i daleko mi
    > do takich przebiegów.

    Fotoradarowa :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2014-03-17 00:56:50
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 16 marca 2014 21:57:22 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

    > Jaka branża? Bo ja pracowałem jako PH w różnych branżach, i daleko mi
    >
    > do takich przebiegów.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    Branża straceńców. Pewno komuś się udało jednorazowo przeżyć przejechanie dziesięciu
    tysięcy miesięcznie i potem inni dokładali aż wyszło 20 tysięcy. Gość z artykułu tak
    jak niektórzy tutaj to mitomani. Jak by sprawdzić to zawsze ci sami najszybciej
    jeżdżą, im nigdy oleju silnik nie bierze, najwięcej razy wykiwali fotoradary,
    samochody najmniej im palą paliwa, a ich znajomi to dopiero goście są, itd. Firmie
    taniej wyjdzie otworzenie kilku filii niż utrzymywanie kilku deptaczy robiących 20
    tysięcy miesięcznie.