  • 1. Data: 2014-03-13 19:51:26
    Temat: Tłumikarz w DC poszukiwany
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Proszę, polećcie dobrego specjalistę od tłumików w DC. Pacjentce -
    Toyota Yaris - trzeba wymienić (chyba) wszystkie tłumiki. Poszukiwany
    jest zatem solidny majster, który wykonując dobrą pracę nie zedrze z
    klienta skóry.

    Pomożecie?
    pwz

  • 2. Data: 2014-03-13 20:39:01
    Temat: Re: Tłumikarz w DC poszukiwany
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 13.03.2014 o 19:51 pwz <p...@o...eu> pisze:

> [...]
    > Toyota Yaris - trzeba wymienić (chyba) wszystkie tłumiki. Poszukiwany
    > jest zatem solidny majster, który wykonując dobrą pracę nie zedrze z

    W kierunku na Leszno/Kampinos, miejscowość Wyględy (wyjazd z Wawy z
    Górczewską, 15km od McDonalda) jest tłumikarz, który naprawi wszystko i
    stawki ma wiejskie. Na miejscu ma magazyn tłumików do popularnych marek.

    TG

  • 3. Data: 2014-03-13 23:39:30
    Od: "karolin_ga" <p...@o...pl>

> [...]
    > solidny majster, który wykonując dobrą pracę nie zedrze z klienta skóry.

    ja w yarisce zmieniałem też cały wydech w warszawie na górczewskiej 193
    niedaleko Wola Parku i zawołali ponad 150zł mniej niż 3 innych tłumikarzy
    których odwiedziłem, kiedyś robiłem na szarych szeregów ale odkąd
    zmienił się właściciel mają stawki z sufitu

  • 4. Data: 2014-03-14 10:07:43
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-03-13 19:51, pwz wrote:

> [...]
    > Toyota Yaris - trzeba wymienić (chyba) wszystkie tłumiki. Poszukiwany
    > jest zatem solidny majster, który wykonując dobrą pracę nie zedrze z

    Mam dobre doswiadczenia z ul. Harfowej 4. I jest to chyba raczej
    chwalone miejsce.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2014-03-14 19:59:40
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "elmer radi radisson" wrote in message

    > Mam dobre doswiadczenia z ul. Harfowej 4. I jest to chyba raczej
    > chwalone miejsce.

    Brat 'tego' Tomali z Sikorskiego (jeśli ktoś jeszcze pamięta ten warsztat
    :-).
    Też byłem zadowolony, dopóki nie wstawili mi do samochodu za długiego
    łącznika elastycznego , przez co rura tłumika stukała w wahacz - odkryli to
    po dłuższym poszukiwaniu mechanicy... Ale i tak pewnie będę tam jeździł, bo
    mam blisko (mam nadzieję, że tylko z samochodem córki, bo w moich
    samochodach, przynajmniej jak na razie, zero problemów z tłumikami :-)

    --
    Axel

  • 6. Data: 2014-03-15 11:45:14
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > Mam dobre doswiadczenia z ul. Harfowej 4. I jest to chyba raczej
    > chwalone miejsce.

    Zakład jest ok. Jedyna wada to dziki tłum ludzi od 7:00 rano do samego końca
    dnia pracy więc czasami trzeba poczekać :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2014-03-15 20:20:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 14 Mar 2014 19:59:40 +0100, "Axel" <a...@o...pl> wrote:

    >Brat 'tego' Tomali z Sikorskiego (jeśli ktoś jeszcze pamięta ten warsztat
    >:-).

    Ja pamiętam :) Bardzo klimatyczne miejsce, zwłaszcza jak się
    przyjechało pod koniec dnia :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2014-03-15 21:00:57
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "kamil/Endurorider.pl" wrote in message

    > Zakład jest ok. Jedyna wada to dziki tłum ludzi od 7:00 rano do samego
    > końca dnia pracy więc czasami trzeba poczekać :)

    Eee, trochę przesadziłeś. Jak przyjeżdżam po 16 - to zwykle od razu wjeżdżam
    od razu na kanał.

    --
    Axel

  • 9. Data: 2014-03-15 21:53:56
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    rg> napisał w wiadomości

    > Zakład jest ok. Jedyna wada to dziki tłum ludzi od 7:00 rano do samego końca
    > dnia pracy więc czasami trzeba poczekać :)

    Przyłączam się do pochwał. Ostatnio tłum nie jest zupełnie dziki, chyba
    że rzeczywiście ktoś chce przyjść z samego rana, to wtedy trochę
    masakra, ale w normalnych godzinach czeka się kilkanaście-dwadzieścia
    minut.