eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody900kkm na LPG › Re: 900kkm na LPG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!n
    f1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 900kkm na LPG
    Date: Mon, 17 Mar 2014 16:31:28 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 22
    Message-ID: <lg74gn$f0d$1@news2.ipartners.pl>
    References: <lfseuv$iob$1@news.task.gda.pl>
    <1...@4...net>
    <lft4or$e45$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <u...@r...power.pl>
    <19itsq205pbny$.1vo8zq01tnhgt$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1395070295 15373 157.25.157.219 (17 Mar 2014 15:31:35
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Mar 2014 15:31:35 GMT
    In-Reply-To: <19itsq205pbny$.1vo8zq01tnhgt$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2527401
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-03-14 20:29, P.B. pisze:
    > Dnia Fri, 14 Mar 2014 16:03:06 +0100, MadMan napisał(a):
    >
    >> Dnia Thu, 13 Mar 2014 23:39:17 +0100, P.B. napisał(a):
    >>
    >>> Taka sama moc, a wolniej rusza. To szalenie ciekawe jak to się dzieje!
    >>
    >> Normalnie. Porównaj sobie jak się jedzie np. Polonezem i jakimś nowszym
    >> autem o podobnej mocy.
    >
    > No właśnie! Jaka jest różnica? Te nowsze mają tłustsze konie?

    Inny przebieg momentu (mocy) w funkcji obrotów.
    Nie rusza się mocą maksymalną, tylko jakąś tam uśrednioną, dla użytego zakresu
    obrotów.
    Starsze silniki mają mniej kulturalne charakterystyki - bardziej strome dla mocy
    (mniej płaskie dla momentu), stąd różnica odczuwalna. Zwłaszcza jeśli ktoś
    nie ma tendencji do kręcenia silnika w okolice max. mocy.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: