  • Data: 2014-03-17 00:56:50
    Temat: Re: 900kkm na LPG
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 marca 2014 21:57:22 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

    > Jaka branża? Bo ja pracowałem jako PH w różnych branżach, i daleko mi
    >
    > do takich przebiegów.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    Branża straceńców. Pewno komuś się udało jednorazowo przeżyć przejechanie dziesięciu
    tysięcy miesięcznie i potem inni dokładali aż wyszło 20 tysięcy. Gość z artykułu tak
    jak niektórzy tutaj to mitomani. Jak by sprawdzić to zawsze ci sami najszybciej
    jeżdżą, im nigdy oleju silnik nie bierze, najwięcej razy wykiwali fotoradary,
    samochody najmniej im palą paliwa, a ich znajomi to dopiero goście są, itd. Firmie
    taniej wyjdzie otworzenie kilku filii niż utrzymywanie kilku deptaczy robiących 20
    tysięcy miesięcznie.