    From: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 70-200/2.8-4 do ff canon
    Date: Wed, 08 Sep 2010 19:18:40 +0200

    On 2010-09-08 12:06, Robert_J wrote:

    > Sorry, ale mam wrażenie że to Ty masz coś nie do końca w porządku ;-).
    > Najpierw piszesz że masz do sprzedania, ale o cenie ani słowa. Potem
    > Sergiusz odpowiada że woli kupić nowy bo tak naprawdę 1/3 ceny odlicza,
    > co akurat doskonale rozumiem bo sam tak samo robię ;-). A Ty czepiasz
    > się że nieistotna jest dla niego 3-letnia gwarancja (skąd ta teza???) i
    > że w ogóle nie chce kupić obiektywu :-). Zachowujesz się jak dziecko,
    > które obraża się bo komuś nie podoba się jego zabawka ;-). Może napisz
    > mu w końcu ile chcesz za sprzęt i będzie prościej?

    urzekła mnie Twoja analiza, średnio trafiona... nie chce mi się
    komentować... dzieci to się bawią w moim ogrodzie :)
    Jak piszę że mam do sprzedania to liczę na kontakt albo pytanie za ile,
    a nie gawędzenie o fakturach VAT'ach i ile to sobie można odliczyć i że
    są koszty i podatki... to napisałem zwyczejnie "kup w sklepie nówkę" i
    myślałem że na tym temat się skończy... jak widać nie bardzo, przy
    okazji zawsze trafi się taka osoba jak Ty, która się zwyczajnie przyczepi...

    > Poza tym Twoje słowa "no to sobie kup z tą fakturą "taniej"" są lekko
    > pogardliwe.

    o kolejna analiza - a gdzie niby moja pogarda? Szklaną kulę sobie odpaliłeś?

> [...]
    > taniej, i to zdecydowanie :-). Nówka za ok. 3000 tak naprawdę wyciąga z
    > mojej kieszeni ok. 2000, a ten sam sprzęt używany (przy założeniu bardzo
    > dobrego stanu) kosztuje na pewno więcej, a nie dostanę faktury
    > (ewentualnie "marżę" z jakiegoś komisu, ale to nie to samo), gwarancja
    > nawet jak będzie to już krótsza, poza tym nie wiadomo jak poprzednik go
    > używał. Bardzo często używki mają "drobne ryski na przedniej soczewce
    > tudzież paprochy wewnątrz, które kompletnie nie wpływają na jakość
    > zdjęć", a i to jak sprzedający się do tego przyzna ;-)))

    Wybacz... nowa Sigma - 3200 (czyli 2600 netto jak już liczymy na
    odliczenie), ja chce za swoją 1600 - zero rys (od nowości nakręcony UV
    Hoya HMC) - oczywiście służę mikroskopem, zero paprochów czy jak to
    zwiesz... nie ważne, widać nie ma sensu się produkować na tej grupie...