  • Data: 2010-09-09 06:41:12
    Temat: Re: 70-200/2.8-4 do ff canon
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybacz... nowa Sigma - 3200 (czyli 2600 netto jak już
    > liczymy na odliczenie),

    Z liczeniem u Ciebie też niezbyt dobrze ;-). 3200 brutto to
    tak jak piszesz, ok. 2600 netto. Ale nie wiem czy wiesz że
    te 2600 jest kosztem uzyskania przychodu, czyli pomniejsza
    podatek o ok. 470 zł (a jeśli podatnik przekracza próg to
    nawet więcej). Z własnej kieszeni płacisz za taki obiektyw
    jakieś 2150 zł. Nie wiem jak Ty, ale ja mając do wyboru
    używkę za 3/4 ceny nówki wolę jednak nówkę...

    > widać nie ma sensu się produkować na tej grupie...

    Jeśli masz zamiar obrażać się na cały świat to faktycznie
    nie ma sensu ;-)